Future Lab: HUMAN TECH - ключові ідеї в синергії комунікацій та ІТ

500 гостей оффлайн та 250 онлайн, 12 спікерів та 24 учасники MarTech Alley – так пройшов Future Lab 2021 від комунікаційної групи dentsu Ukraine. Цього року конференція була присвячена темі Human Tech – говорили про технологічні рішення, які стимулюють human-centric маркетинг.

Комментарии 1772

Ділимось ключовими інсайтами з виступів спікерів:

Антон Авринський, CEO & Co-Founder, Liki24.com
«Liki24.com: технології, які допомагають створити win-win систему для користувачів і гравців фармринку»

Велика кількість аптек з різною ціновою політикою, проблема наявності усіх ліків в одному місці, відсутність зручної доставки ліків – усі ці питання обтяжували роботу фармринку. Платформа Liki24.com з’явилась у 2018 році аби полегшити функціонування індустрії. Один продукт забезпечив win-win екосистему для усіх учасників ринку: аптек, фармацевтичних виробників, лікарів, клінік, страхових компаній. І в той же час кожен з нас, як кінцевий споживач, отримав доступ до всіх ліків буквально у своєму смартфоні. Так, розвиток FarmTech індустрії дає змогу лікам вирішувати проблеми, а не створювати їх.

Наталія Андрійчук, CEO, Viseven
«Як технології змінюють маркетинг фармкомпаній»

Сьогодні технології допомагають не лише маркетингу фармацевтичних компаній, а й фарміндустрії загалом. Діджиталізація повністю проникає у роботу лікарів: і в процес взаємодії з пацієнтами, і в діагностику та лікування. Так само, як медицина та фармацевтика є ключовими факторами у ситуаціях порятунку життя, комунікація є не менш важливим аспектом цього процесу. Іноді відсутність доступу до актуальної інформації щодо використання обладнання чи медичних препаратів не дає можливості лікарям зберегти життя пацієнту. Для цього компанія Viseven розробляє платформи та додатки, що допомагають у дистрибуції контенту на фармринку в усьому світі.

Євгенія Близнюк, CEO&Founder Corestone Group і Gradus Research.
Олександра Булигіна, директорка Amnet Ukraine
«Tech колаборації для Brand Reputation: що робити, якщо cancel culture вже поруч?»

У сучасному світі репутація та імідж бренду такі важливі та невтримні водночас. Тематика проблем постійно змінюється. Тож, non-stop аналіз даних дозволяє завжди бути в курсі цих проблем та вчасно на них реагувати. Важливо пам’ятати, що споживачі переносять відношення до конкретного продукту на весь бренд. Вчасне опрацювання будь-якого негативу – ключовий момент у роботі над репутацією. Також, варто не залишати без уваги Facebook, адже він є майданчиком, де виникають тригери для інформаційної хвилі.

Дар'я Трохіна, deputy CMO, Rocket
«Rocket експансія: технології, швидкість, сервіс»

Ринок доставки їжі не припиняє рости. Його експансія звісно ж не може обійтись без технологій. Компанія Rocket – це тристороння система: кінцеві споживачі, бізнеси, кур’єри. Для того, аби сервіс функціонував швидко та відмінно, жодна з цих сторін не повинна просідати. Тому додаток Rocket створений таким чином, щоб комунікація відбувалась максимально швидко, замовлення розподілялись між кур’єрами оперативно, а логістика була ефективною. Окрім цього, присутність на різних ринках вимагає адаптації технологій. Коли в Україні клієнт не завжди розуміє, навіщо йому доставка їжі, тоді Rocket проводить комунікаційну кампанію. А якщо клієнт із Франції звик замовляти їжу з ресторанів на ваучери від роботодавця, тоді Rocket додає можливість використовувати їх у своєму додатку. 

Валерія Вагоровська, засновниця та керуюча партнерка Fondy
«Як фінтек допомає масштабувати український e-commerce»

Інтернет у наш час – це величезна можливість продавати. Ваш бізнес може залишатись локальним, але клієнтів ви можете знаходити в будь-якій точці світу. Проте, якщо ви знайшли свого покупця, але він не може оплатити продукт чи послугу через відсутність зручної та доступної технології, ймовірно бізнес зазнає краху. Саме тому сьогодні синергія FinTech та E-commerce є такою сильною. Безготівкові розрахунки набирають шаленої популярності з кожним роком. Тож, технології, що їх можуть обслуговувати, теж не можуть стояти на місці. 

Серед інших світових трендів у FinTech індустрії – платіжний метод Buy Now, Pay Later, сервіси Digital Wallet (гаманець у смартфоні), оплати за допомогою додатку конкретного банку.

Вікторія Тігіпко, засновниця і керівний партнер TA Ventures президент ICLUB Global
«Бізнес з приставкою tech. Як в найближчі роки будуть розвиватися сфери fintech, medtech, martech...»

Tech-бізнес зараз як ніколи користується прихильністю венчурних інвесторів. Серед трендів на найближче майбутнє, які будуть притягувати інвестиції: модульне житло та альтернативні джерела енергії, green mobility, штучні продукти харчування (м‘ясо, молоко тощо), сервіси з доставки, ПЗ для remote working, фінансові технології (digital-only banks, blockchain, biometric security systems), рішення з кібербезпеки, HealthTech продукти, еко-ритейл, MarTech, персоналізований дейтинг, освітні технології, секвенування ДНК та штучне запліднення, літаюче таксі та космічні технології, зелена енергетика.

Ольга Руднєва, директорка Фонду Олени Пінчук
«Все про легальні наркотики»

У бізнесу та благодійності – одна ДНК, адже і ті, й інші покликані вирішувати проблеми. У наш час все більше людей у своєму виборі схиляються до брендів та бізнесів, які є соціально відповідальними, які підтримують КСВ проекти, волонтерські та благодійні організації. Нове покоління задає тренд на екологічність та відповідальність у всіх сферах нашого життя. Науковці довели, що бажання вирішувати проблеми, допомагати іншим, робити справи, які змінюють світ, закладено у нас природою. Назвали цей феномен Helper's high, і сьогодні це єдиний легальний наркотик у світі, доступний кожному.

Олександр Кохановський, голова Правління “Української Професійної Кiберспортивної Асоціації”
​«Технології – ДНК ігрової індустрії та кіберспорту»

Як геймінг, так і кіберспорт з’явились лише завдяки технологіям. Ще 20 років тому таких понять не існувало зовсім. Сьогодні кіберспортивні події за переглядами не поступаються традиційному спорту, десятки турнірів щороку збирають стадіони, десятки тисяч глядачів оффлайн. Другою фазою технологічного прориву стала поява стрімінгових платформ, таких як Twitch. Тепер ще більше десятків тисяч глядачів збираються, щоб спостерігати як інші грають в комп’ютерні ігри. Для брендів такі заходи – можливість зайти на ринок, де аудиторія не сприйнятлива до традиційної реклами.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода