Future Lab X – key ideas освітнього стріму LEARN

1000 гостей конференції, 23 спікери та 19 учасників MarTech Alley – так пройшов ювілейний Future Lab X від Dentsu Aegis Network Ukraine. На конференції вперше відкрили другий потік, де обговорювалися важливі питання освіти дорослих, філософії lifelong learning, нових інструментів корпоративної освіти і необхідних цифрових навичок в сучасному суспільстві. Ділимося основними тезами зі стріму LEARN.

Комментарии 571

Ірина Тимощенко-Петрова, Leadership Assessment & Development Manager EY Ukraine, «Work&Learn. Як освіта стає частиною корпоративної культури?»

Як впровадити корпоративне навчання та зробити його бажаним? Основні тренди на сьогодні – створення централізованої команди, яка відповідає за навчання та розвиток, перехід на life-long learning, розробка персоналізованих програм. Що хочуть співробітники? Автоматизацію, створення навчального досвіду, який приваблюватиме людей з унікальними здібностями, підхід agile, персоналізацію. Вони обирають коучинг від зовнішніх менторів, воркшопи та тренінги, короткострокові проекти. Пам’ятайте: формальне навчання допомагає вижити, самонавчання веде до успіху.

Світлана Герасименко, засновниця ProfessionX, «Z – провідники бізнесу в майбутнє»

«Не підвищуйте заробітню плату, поставте нам кальян» – це реалії життя, а не жарт з американської комедії. Прийшов час покоління Z.  Вони цінують свою ідентичність, є неконфліктними та не прагнуть відкладати гроші та обов’язково створювати сім’ю. Якщо ви працюєте з Z, на вас чекає успішний бізнес через 5-10 років і зростатиме лояльність покоління Y завдяки вкладу в майбутнє їх дітей. «Вписуйте Z-ів у свої двіжухи»: покажіть їм як працює компанія, познайомте з професіями, створіть з ними новий продукт, вчіться говорити мовою мемів у соцмережах, продавайте їм свій досвід і купуйте їх експертизу.

Влад Ноздрачов, CEO освітньої платформи «Суперлюди», «Як власники бізнесу заважають своєму росту?»

Успіх – найбільша некерована релігія в світі, і до неї приєдналися всі. Підприємець – справжній самозванець. Він розвивається горизонтально: знає щось в кожній сфері по-трохи і нічого повністю. Інсайти, чому не ростуть власники бізнесу, від відомих підприємців: по-перше, не бажають виходити з зони комфорту, по-друге, не хочу вчитись, а лише просять матеріальної допомоги, по-третє, залишають свої ідеї тільки на слайдах презентації, хочуть «трішки більше», а не «краще за всіх». До цього всього додається недовіра до працівників і невміння делегувати.

Євгенія Кузьмінська, керівник департаменту по роботі з внутрішнім клієнтом Академії ДТЕК, «Менеджмент тури в західні компанії: данина моді чи інноваційний формат розвитку»

Основні тренди, які формують світ – аналітика і big data, а пріоритетами на ринку праці є рекрутинг та утримання талантів, фокус уваги на дітей. Серед top soft skills сучасного світу – емпатія, вміння слухати, робота в команді, лідерство. Кожен керівник в Google має 2 головні задачі: знайти консенсус в команді та усунути перешкоди на шляху команди.

Lifehacks як зробити менеджмент тур результативним: вимагайте оптимальну логістику; перевіряйте особистості людей, які будуть проводити тур по компанії з профайла в LinkedIn, Facebook; використовуйте формат бізнес-вечерь з експертами; робіть щоденне підведення підсумків з визначенням того, що можна впровадити в своїй діяльності.

Оксана Сєргєєва, керівник служби навчання та розвитку StarLightMedia, «Edutainment як вид корпоративних освітніх заходів: StarLight Talks»

Ще пару років тому, до старту трансформації і великих змін в компанії, ми прийняли рішення, що наш шлях – поширення експертизи всередині компанії та вирішили створили edutainment захід – поєднавши навчання і розваги. Такий формат мав відповідати запитам співробітників і сучасним тенденціям та мав стати майданчиком для обміну знаннями, досвідом та лайфхаками. Ми обрали для себе формат коротких бліц-виступів StarLight Talks, який тепер претендує на звання найбільш очікуваного в компанії та є середовищем, яке надихає співробітників на нові ідеї.

Ілля Філіпов, засновник і CEO студії онлайн-освіти EdEra, «Онлайн-освіта: від користі всередині команд до національного рівня»

Головними принципами персоналізованого навчання лишаються – активна участь, самоконтроль та мотивація, адже теорію можна вивчити вдома, а практика вимагає офлайну. Обирайте змістовні завдання, виділяйте час на тренування (інтервальне повторення) і пам’ятайте, що розуміння важливіше запам’ятовування.

Тетяна Спека, керівник проектів CASERS, «Як компаніям скоротити шлях до талантів»

Кейс-чемпіонати захоплюють та мотивують проявити себе, об'єднують найкращі таланти у галузі, дозволяють знайти інноваційні рішення. У компаній є щонайменше п’ять причин для організації кейсів: пошук талантів, розвиток HR-бренду, взаємодія з університетами, пошук інноваційних рішень, дослідження та аналітика.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода