Гігантські павуки та розваги для відвідувачів: у відділах продажу групи компаній DIM відсвяткували Хелловін

30 та 31 жовтня у відділах продажу житлових комплексів групи компаній DIM святкували Хелловін.

Комментарии 1013

На дорослих та маленьких гостей чекали смачні пригощання, майстер-класи з розпису пряників й декору гарбузиків та яскраві святкові фотозони.

Прохолодний суботній день не завадив діткам й батькам отримати купу позитивних емоцій та цікаво провести час, розмальовуючи запашні пряники й декоративні гарбузики. А от у неділю до загального святкового настрою додалася ще й сонячна погода, яка зробила проведений разом час ще яскравішим.  

Особливим елементом святкування стали світлові інсталяції у вигляді гігантських павуків, які оселилися на будинках житлових комплексів «Метрополіс» та Lucky Land. Ідею реалізувала маркетингова команда групи компаній DIM, аби подарувати киянам та гостям міста ще більше святкового настрою та можливостей для створення гарних світлин.

До речі, до кінця листопада діє акція, за умовами якої серед тих, хто зробить та опублікує у своїх соціальних мережах світлину з тегом @dim.group на тлі павукоінсталяцій, проведуть розіграш призів. Розіграють 5 екскурсій на дах одного з найвищих житлових комплексів столиці — «Метрополіс». З 34-го поверху будівлі відкривається приголомшливий краєвид на Голосіївський район, тож ще більше ексклюзивних світлин гарантуємо! 

«Приємно відзначити, що про наші святкові інсталяції гігантських павуків вже розповіли українські телеканали та відомі блогери — хтось знімав сюжети, а хтось ділився зробленими світлинами зі своїми підписниками. Нам дуже приємно, що поява такого незвичного декору не пройшла повз уваги киян та викликала багато позитивних емоцій і відгуків» — прокоментувала Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM.  

Окрім того, традиційно усі відділи продажів компанії прикрасили до свята оригінальним декором.

«Головною метою було не налякати відвідувачів, а занурити їх у містичний настрій свята. Ми обрали стриманий та стильний декор зі смаком й повагою до клієнта, додали цікавих аксесуарів у образи менеджерів з продажу» — зазначила пані Ірина.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода