Гіперказуальним мобільним іграм прогнозують найшвидший розвиток

Огляд користувачів мобільних ігор за період від 2017 до 2020 років.

Комментарии 894

- Гіперказуальні мобільні ігри склали третину (31%) від усіх завантажень протягом минулого року, що свідчить про стабільне зростання популярності третій рік поспіль.

- Кількість завантажень інших жанрів ігор минулого року теж зростала, але вони втратили свою частку унаслідок різкого зростання попиту на гіперказуальність.

За даними компанії Sensor Tower, яка займається аналітикою мобільних пристроїв, мобільні ігри стають дедалі більш казуальними.

Жанр гіперказуальних мобільних ігор, які відрізняються легкістю ігрового процесу та мінімалістичним користувацьким інтерфейсом, склав третину (31%) від усіх завантажень ігор минулого року. Цей жанр збільшує свою популярність уже третій рік поспіль.

Хоча в інших жанрах теж спостерігалось зростання кількості завантажень за минулий рік, різке збільшення попиту на гіперказуальні ігри свідчить про те, що частка їх завантажень все ж таки знизилась.

Представники компанії Sensor Tower наголошують, що гіперказуальні мобільні ігри є найпопулярнішим жанром на багатьох ринках, включаючи Бразилію, Китай, Індонезію, Мексику, Росію, Туреччину та Сполучені Штати. Проте в Індії більш популярними виявились аркади.

Оскільки для казуальних ігор часто характерний низький рівень користувацької активності, маркетологам слід адаптувати свій підхід до більш широкого, але менш активного охоплення. Інші види ігор є більш захоплюючими, а тому потребують іншого підходу.

Минулого року реклама мобільних ігор зросла, і деякі бренди просто втрачають свої можливості. За даними опитування понад 1000 маркетологів від WARC, 40% брендів не планують створювати рекламу в ігрових форматах у 2021 році.  

Переклад новини підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода