«Галичина» випустила рекламний ролик на підтримку карпатського йогурту

«Йогурт карпатський – чистомолочний. „Галичина“ – чиста краса» – ключовий меседж нового відеоролика про карпатський йогурт ТМ «Галичина», що цього тижня з’явився на екранах українських телеканалів.

Комментарии 28609

Відео зняте у стилі кліпу: під сучасні ритми, на тлі приголомшливих карпатських краєвидів, подорожують сучасні молоді дівчата. Вони танцюють, їздять на велосипедах і п’ють карпатські йогурти. 

Зйомки відбувалися у найвисокогірнішому селі – Дземброня та у Верховині (Івано-Франківська область). Концепцію, сценарій та продакшн виконала BelkaStrelka branding+production. Ролик озвучила українська співачка MamaRika, а музику написав Олег Михайлюта, також відомий як Фагот.

Комунікація та відео розраховане на молоду аудиторію. Це підкреслено стилем в одязі, татуюванням, геометричними зачісками, хіп-хопом, електронною музикою і т.д. «Виходячи на молоду цільову аудиторію, для компанії було важливо говорити її мовою, виглядати, як вона, і поводити себе відповідно – відкрито, сміливо і дуже круто. Одним із завдань, що окреслила для себе компанія, було показати споживачів такими, якими вони є – молодими, красивими і сучасними», – розповідає директор з маркетингу компанії «Галичина» Оксана Андрушків.

Ключовий меседж оновленої «Галичини» – чиста краса. «Споживання впродовж дня чистих карпатських йогуртів «Галичина» – це один з важливих ритуалів догляду за своїм здоров'ям і красою. Це безпосередньо впливає на чистоту організму і шкіри, що допомагає завжди залишатися і відчувати себе красивою – зовні і внутрішньо! Тому чиста натуральна краса – ключова цінність, яку поділяємо зі споживачами і підтримуємо в них, адже наша територія – це чиста природна краса Карпат і краса молодості», – пояснює Оксана Андрушків.

Лише експедиція з пошуку локацій для зйомок відеоролика зайняла більше тижня, а потім кілька днів команда  вибирала конкретні точки для кожного з кадрів. Самі ж зйомки були дуже інтенсивними і тривали два дні.

«Показуючи краєвиди Карпат – територію бренду – ми також показали традиційних для «молочки» корів, які дають чисте карпатське молоко – основний інгредієнт йогуртів «Галичина». Та навіть корови в нашому проекті виступають незвичними, підтримуючи його сучасний стиль і ритм, – розповідає Аліна Байрамова, креативний директор BelkaStrelka. – Над проектом  працювала справжня dream team! Починаючи з команди клієнта, з їх крутим новим баченням розвитку бренда, та продовжуючи дуже цікавим етапом створення креативу, а потім і музика від самого Фагота, голос MamaRika, круті режисер Стас Гуренко та оператор Саша Бойко, прекрасні сучасні дівчата – головні героїні ролика, а ще наші прекрасні українські Карпати і смачні та чистомолочні йогурти «Галичина»!

Нагадаємо, в червні компанія «Галичина» провела ребрендинг і випустила унікальний для України продукт – карпатський йогурт. Це чистий кисломолочний продукт без цукру, виготовлений за особливою технологією і рецептурою. Він має ніжну сметанкову нотку, без гостроти, без кислинки, його можна додавати до фруктів, ягід і в салати. Легкий сметанковий смак забезпечує унікальна суміш заквасок. Також впродовж літа на споживачів чекає вихід нових авторських смаків йогурту та кефіру «Галичина».

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода