Гарольд, який приховує біль, очолює рекламну кампанію Vodafone

Персонаж мемов став учасником нестерпних ситуацій у рекламі італійської філії мобільного оператора

Коментарі 1156
Цифрове агентство We Are Social Milan створило Hide the Pain Harold для найновішої рекламної кампанії Vodafone Італії.

Протягом багатьох років світ мемів з його іронією та креативністю становив важливий аспект онлайн-життя, повідомляє агентство. Це поп-феномен, який зрештою вплинув на колективну уяву своїми фігурами, які стали культовими, іноді ненавмисно.

Щоб запустити оновлення «Vodafone Happy», програми, яка винагороджує клієнтів за час, проведені разом із Vodafone, агенція We Are Social Milan використала цю культуру, щоб запустити соціальну кампанію, яка включає «Hide The Pain Harold», мем, який використовують люди, коли трапляється щось погане, але ти все одно продовжуєш посміхатися.
 video
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода