Цифрове агентство We Are Social Milan створило Hide the Pain Harold для найновішої рекламної кампанії Vodafone Італії.
Протягом багатьох років світ мемів з його іронією та креативністю становив важливий аспект онлайн-життя, повідомляє агентство. Це поп-феномен, який зрештою вплинув на колективну уяву своїми фігурами, які стали культовими, іноді ненавмисно.
Щоб запустити оновлення «Vodafone Happy», програми, яка винагороджує клієнтів за час, проведені разом із Vodafone, агенція We Are Social Milan використала цю культуру, щоб запустити соціальну кампанію, яка включає «Hide The Pain Harold», мем, який використовують люди, коли трапляється щось погане, але ти все одно продовжуєш посміхатися.
Протягом багатьох років світ мемів з його іронією та креативністю становив важливий аспект онлайн-життя, повідомляє агентство. Це поп-феномен, який зрештою вплинув на колективну уяву своїми фігурами, які стали культовими, іноді ненавмисно.
Щоб запустити оновлення «Vodafone Happy», програми, яка винагороджує клієнтів за час, проведені разом із Vodafone, агенція We Are Social Milan використала цю культуру, щоб запустити соціальну кампанію, яка включає «Hide The Pain Harold», мем, який використовують люди, коли трапляється щось погане, але ти все одно продовжуєш посміхатися.
video
video