Як повідомляє Hypebae, сама кампанія отримала назву "Liberated Vanity". Натхненням стала концепція «гардеробу мрії». У ролику Гаррі Стайлз приміряє пальто Prince of Wales, картаті костюми, куртки (у смужку та шкіряні в клаптевій техніці), а також з'являється в кадрі з сумкою Gucci Bamboo 1947 року.
«Я так радий, що цей проект нарешті втілився у життя. Я знаю Алессандро вже багато років, і він завжди був серед моїх коханих людей. Я надихаюся, спостерігаючи за його роботою, тому співпраця з моїм другом була для мене особливою», - поділився Стайлз.
«Я так радий, що цей проект нарешті втілився у життя. Я знаю Алессандро вже багато років, і він завжди був серед моїх коханих людей. Я надихаюся, спостерігаючи за його роботою, тому співпраця з моїм другом була для мене особливою», - поділився Стайлз.
video