Getty Images заборонив зображення згенеровані нейромережею

Getty Images заборонив публікацію та продаж зображень, згенерованих нейронними мережами DALL-E, Midjourney та Stable Diffusion, пише The Verge. Таке рішення компанія пояснила «побоюваннями щодо легальності контенту, створеного штучним інтелектом, та бажанням захистити власників сайтів»

Коментарі 1338
«Існують певні побоювання щодо авторських прав на зображення, створені нейромережами, адже вони можуть містити частини фотографій і картин, захищених авторським правом. З огляду на це ми не хочемо наражати клієнтів Getty Images на можливі юридичні ризики», — розповів у коментарі The Verge виконавчий директор Getty Images Крейг Пітерс.

Як зауважує The Verge, попри те, що всі розробники штучного інтелекту стверджують, що створений нейромережами контент легальний — повноцінне обговорення цього питання у юридичній сфері ще не відбулося. І додає, що Stable Diffusion, наприклад, тренують на захищених авторським правом зображеннях, включно з тими, що розташовані на особистих артблогах, новинних сайтах та стокових платформах типу Getty Images.

Закони США дозволяють використовувати матеріали, захищені авторським правом, за умови якщо той, хто їх використовував зможе довести, що зробив копіювання з метою «трансформації» — наприклад, як пародію, критику чи коментар. Але через автоматизований характер роботи DALL-E та інших нейромереж, важко визначити чи дійсно перетворюють вони щось у своїх зображеннях.

Один з головних конкурентів Getty Images фотобанк Shutterstock обмежив пошук деяких категорій зображень, створених нейромережами. Але платформа ще не озвучила свою фінальну політику щодо таких робіт.

А агрегатор зображень FurAffinity, де публікують арт з тваринами, заборонив публікацію згенерованого штучним інтелектом контенту через «небажання применшувати цінність творів, зроблених людьми».

The Verge уточнив у Пітерса, чи загрожували зображення нейромереж ілюстраторам та фотографам, які продають свої роботи на Getty Images, той відповів, що штучний інтелект «просто ще один приклад, як технології збільшують кількість доступних зображень».

«Світ переповнений зображенням. Спочатку цифрові камери спричинили експоненціальне зростання кількості зображень завдяки невеликій вартості та простоті зйомки, передачі та використання даних. А потім смартфони та соціальні мережі вивели ці процеси на інших рівень — щодня у всьому світі продукуються мільярди зображень. Та наш бізнес не про легкість та обʼєми, а про звʼязок та новаторство», — вважає Пітерс.

За матеріалами https://donttakefake.com
Обговорити з іншими читачами:
Погода