ГК «Нові Продукти» випустила новий батончик EatMe Military Edition, присвячений українським військовослужбовцям

У червні на полицях українських торговельних мереж з’явився черговий спеціалітет від ГК «Нові Продукти». Новинка у лінійці поживних батончиків EatMe отримала красномовну назву Military Edition і була створена з метою підтримати ЗСУ продуктом, який вже довів свою актуальність та важливість в умовах війни.

Коментарі 1630

Оновлений снек – максимально смачний та зрозумілий. У складі батончика EatMe Military Edition – горішки, пшеничні пластівці, насіння кунжуту, солона карамель та глазур. Такі складники роблять його не просто приємним на смак, а й поживним, адже він дає змогу швидко втамувати голод навіть у найнесприятливіших обставинах.

«Зараз усі прагнення нашої компанії зосереджені на досягненні перемоги та підтримці наших героїчних військовослужбовців і громадян. Тому ми і створили новий EatMe Military Edition – для нас це символ щирої поваги до ЗСУ, та можливість продовжувати підтримувати наших захисників та державу: з прибутку від кожного проданого батончика будемо купувати щось важливе та необхідне для армії. Звичайно, про все це ми звітуватимемо», – розповідає директор з маркетингу компанії Борис Ткачов.

Декілька місяців тому ГК «Нові Продукти» оголосили про зміну дизайну продукції – з етикеток зникли сурикати, обгортка стала мінімалістичною та лаконічною. За словами директорки з комунікацій компанії Олени Селютіної, як і кожен українець, бренд EatMe дуже подорослішав за останні місяці та значно розширив свою аудиторію.

«Наш снек дуже швидко адаптувався до сучасних умов, ми розширили аудиторію та відмовились від грайливості, але бренд зберіг головне – оптимізм та цілеспрямованість. А новий EatMe Military Edition остаточно закріпив стратегічність продукту та серйозність намірів бренду. Категорія снеків стала для нас другою, в якій ми випустили спеціалізовану позицію. Першим був Жашківський Кабан із патріотичним дизайном. Його сприйняли позитивно і споживачі, і партнери, тому ми вирішили не зупинятися на цьому. Для нас дуже важливо продовжувати підтримувати тих, хто захищає нашу Батьківщину – передавати продукцію на фронт, сприяти фінансово та загалом робити все, що в наших силах».

Від початку повномасштабної війни компанія всіляко допомагає ЗСУ, ТрО та волонтерським організаціям власною продукцією – снеками EatMe, водою «Природне Джерело» і, звичайно, енергетичними напоями, які зараз вкрай актуальні. Щира підтримка надається й організаціям, що збирають кошти на озброєння. Так, зокрема, компанією регулярно підтримуються ініціативи Фонда Сергія Притули, фонда Lazar, та власного Благодійного Фонда «Нова Громада».

Новий EatMe Military Edition вже присутній на прилавках торговельних мереж за ціною 13-16 грн. Частину коштів від продажу батончиків та напоїв ГК «Нові Продукти» спрямовуватиме на допомогу ЗСУ.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода