Глобальні витрати на мобільні ігри впали на 5% через зростання інфляції

У 2022 році витрати на мобільні ігри знизилися на 5% до $110 млрд, оскільки споживачі стали більш економними у своїх покупках через зростання інфляції.

Коментарі 896
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Про це повідомляє CNBC з посиланням на звіт компанії Data.ai, яка займається аналітикою мобільних додатків.

Проте мобільні ігри, які встановлювалися вперше, зросли на 8% до рекордних $90 млрд. Причому лідирують так звані гіперказуальні ігри.

«Ми спостерігаємо появу цієї важливої теми, коли люди стають більш чутливими до ціни і більш консервативними у фінансовому відношенні», — сказала CNBC Лексі Сідоу, голова відділу аналітики Data.ai, додавши, що «найбільший удар» по витратах на додатки припав на ігри.

Зіткнувшись з економічними перешкодами, такими як вищі ціни та вартість кредитів, люди скорочують дискреційні покупки.

Очікується, що глобальні продажі ігор та додатків, включаючи ігри для консолей та ПК, скоротяться на 1,2% у річному обчисленні до $188 млрд у 2022 році, згідно з липневим дослідницьким звітом компанії Ampere Analysis, що займається ринковими даними.

В останні роки зростання мобільних ігор було домінуючою історією в ігровій індустрії, і видавці робили великі ставки на розробників мобільних ігор.

За матеріалами https://minfin.com.ua/
Обговорити з іншими читачами:
Погода