Глобальне дослідження в області охорони здоров'я групи компаній A.S.Watson

Щасливі люди здоровіші, згідно з результатами глобального дослідження, опублікованого WISE (The Watson Institute for Systems Excellence), в якому взяли участь 5500 респондентів з 10 країн Азії та Європи.

Комментарии 1054

В ході опитування респондентам було запропоновано оцінити стан свого здоров'я і то, чи достатньо часто вони посміхаються; результати показали, що більш щасливі люди, які посміхаються частіше, в більшості сприймають себе здоровими. 91% респондентів вважають, що посмішка і сміх приносять багато користі для здоров'я, але тільки 66% посміхаються часто і не відчувають стрес. Покоління Z посміхається більше і в цілому описує себе як щасливе, в порівнянні з більш зрілими групами, включаючи Y, X і покоління бумерів (1940-1959 рр.). Саме представники покоління Z вважають себе здоровішими по відношенню до людей, які народилися в інший час.

AS Watson Group, найбільший в світі міжнародний ритейлер в сегменті дрогері, проводив це дослідження з листопада по грудень минулого року. Більше 5500 споживачів на 10 ринках Азії і Європи у віці від 15 до 60 років взяли участь у опитуванні, щоб поділитися своїми думками з широкого кола питань на тему охорони здоров'я. В ході опитування було складено «Світовий індекс здоров'я», в якому представлені країни в залежності від рівня здоров'я населення (на думку опитаних). Нідерланди посіли перше місце в списку найбільш здорових країн, за ними слідували Сінгапур, Великобританія, Філіппіни, Малайзія, материковий Китай, Україна, Тайвань, Гонконг і Таїланд.

Сім'я і здоров'я, безумовно, є найбільш важливими аспектами життя.

Коли справа стосується ранжирування важливості життєвих аспектів, сім'я (87%) і здоров'я (84%) очолюють список, а багатство і любов (33% і 32%) йдуть за ними з великим відривом.

«Якщо опитування буде проведено через два місяці, я впевнена, що результат буде ще більш помітним, де люди будуть ставити сім'ю і здоров'я на чолі життєвих пріоритетів. Хоча більшість з нас не є медичними працівниками, які можуть допомогти пацієнтам або розробити вакцини, кожен може зробити щось для свого здоров'я, наприклад просто більше посміхатися і вести активний спосіб життя», - прокоментувала Малина Нгай, головний операційний директор AS Watson Group і генеральний директор AS Watson (Азія і Європа).

Стрес є головною проблемою охорони здоров’я

Опитування показало, що стрес заважає людям посміхатися. Стрес в даний час швидко стає однією з найбільших проблем охорони здоров'я в усьому світі. Три головні теми - це харчування, контроль ваги і управління стресом, причому проблема стресу зростає в два рази швидше, ніж дві інших.

Розглядаючи стрес відповідно до всесвітнього спалаху коронавірусу, Джеймі Ченг, голова відділу клінічної психології Гонконзького психологічного товариства, коментує: «Нормально відчувати почуття тривоги або безпорадності в розпал цієї глобальної кризи здоров'я, але давайте не будемо забувати, що позитивне ставлення до боротьби з хворобою - наша остання лінія захисту. Високе почуття надії пов'язано з поліпшенням психічного здоров'я, ми також можемо підтримувати наш активний спосіб життя, заспокоювати себе розслаблюючими діями і піклуватися про почуття один одного. Якщо представники суспільства все ще відчувають стрес після спроб полегшити своє становище, їм слід звернутися за професійною допомогою до лікаря, психолога або соціального працівника».

На багатьох ринках поставки товарів медичного призначення, включаючи хірургічні маски і дезінфікуючі засоби, переживають дефіцит, і, таким чином, зростання цін зробило їх недоступними для знедолених. Це всесвітнє явище створює величезні труднощі для незаможних і може привести до проблем зі здоров'ям в довгостроковій перспективі. Щоб відреагувати на новий спалах коронавірусу, різні підрозділи AS Watson пожертвували хірургічні маски нужденним, в тому числі 150 000 масок були пожертвувані в Гонконзі літнім людям, які більш уразливі до цієї хвороби. Watsons в Сінгапурі надав пакети допомоги, щоб допомогти нужденним сім'ям. Відділ закупівель медичних послуг в Superdrug в Великобританії також підтримує регулярні контакти з постачальниками для забезпечення поставок засобів для дезінфекції та догляду за здоров'ям для потреб клієнтів. Watsons в Україні поставляє в лікарні товари першої необхідності, дезінфікуючі засоби, засоби для особистої гігієни, побутову хімію. У компанії розуміють, що гігієна під час пандемії - найважливіший захід для збереження здоров'я і запобігання ситуації з можливим поширенням коронавірусу.

Достовірна інформація про стан здоров'я

У порівнянні з результатами звіту за 2017 рік, число людей, які шукають інформацію про стан свого здоров'я в інтернеті і покладаються на неї, скоротилося. У той час як фальшиві новини і помилкова інформація заповнюють інтернет і соціальні мережі, споживачі прагнуть отримати інформацію про здоров'я з достовірних джерел. Дослідження показало, що 61% як і раніше часто звертаються до лікаря, коли відчувають себе погано, і 43% йдуть в магазини дрогері, щоб купити ліки без рецепта або дієтичні добавки. Проте, тільки 15% респондентів звертаються за допомогою до фармацевтів.

Фармацевти мають професійну підготовку в галузі охорони здоров'я та є надійним джерелом думок для зниження тиску на систему охорони здоров'я, проте роль фармацевта в даний час недооцінюється.

AS Watson Group, маючи понад 1500 аптек по всьому світу, вважає, що все більше і більше людей будуть звертатися за допомогою до фармацевтів, оскільки вони надійні, професійні та доступні.

Здоров'я - турбота і можливості

Щоб вести здоровий спосіб життя, більше 80% респондентів вважають, що досить якісного сну, здорового харчування та регулярних фізичних вправ, які допоможуть зберегти їхнє здоров'я, але 40% з них не можуть дотримуватися цих пунктів. Все більше людей (60%) зацікавлені в прийомі вітамінів і харчових добавок для поліпшення свого самопочуття.

У AS Watson Group в минулому році 1 млрд. покупців придбали товари для здоров'я, а продажі за категоріями здоров'я зросли на 11% в річному численні. Покупці товарів цього сегменту відвідували магазини AS Watson більше 10 разів на рік, і їх витрати були майже на 80% вище, ніж у звичайних покупців. Дослідження показує, що все більше і більше людей вкладають кошти в своє здоров'я і благополуччя завдяки зростанню кількості вітамінів і добавок у всьому світі, що на 12% більше, ніж в минулому році.

Нгай прокоментувала високий зріст споживання продуктів медичного призначення: «Виходячи з опитування наших клієнтів, споживачі медичних послуг витрачають майже на 80% більше, ніж середній покупець. Вітаміни та добавки показали найшвидше зростання на 12%. Ми дбаємо про здоров'я наших клієнтів, і це вже друге проведене нами глобальне дослідження в області охорони здоров'я, мета якого - бути в курсі їхніх потреб і способу життя. Ми будемо розширювати лінійку продуктів і послуг по всьому світу для наших клієнтів, які хочуть контролювати і підтримувати своє здоров'я».

«В минулому році ми почали стратегічне партнерство з Prenetics, щоб створити революційне персоналізоване рішення для превентивної цифрової медичної допомоги, випустивши домашній набір для тестування ДНК, щоб зосередитися на профілактиці, а не на лікуванні. У нас є такі послуги, як Online Doctor в Великобританії, консультації в сфері охорони здоров'я на таких ринках, як Гонконг і Сінгапур. Крім продуктів і послуг, ми не повинні недооцінювати силу простої посмішки і пропаганди активного способу життя. Саме з цієї причини наші підприємства роздрібної торгівлі, від Watsons в Азії до Superdrug в Великобританії, запускають проект «Посмішка об'єднує» і регулярно проводять активну кампанію в області охорони здоров'я, щоб залучити покупців до здорового способу життя».

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода