Глобальний бренд Rexona Men вперше презентує український рекламний ролик разом із ФК “Шахтар”

Глобальний бренд Rexona Men вперше відзняв український рекламний ролик у колаборації із всесвітньо відомим українським ФК «Шахтар», продовжуючи свою глобальну традицію спонсорства світових футбольних клубів.

Комментарии 2449

За всі роки існування бренду Rexona в Україні, це перший ролик, створений в Україні та за участі українського футболіста – головного героя Тараса Степаненка із ФК «Шахтар».

Українське відео суттєво відрізняється від глобальної рекламної кампанії, яку знімали, переважно, у громадських місцях. Українська команда максимально адаптувала його під сучасні реалії в умовах карантину, коли всі проводили набагато більше часу зі своїми родинами.

Загалом цього року бренд вперше виступив глобальним спонсором української, але всесвітньо відомої футбольної команди. 

Рекламна кампанія стартує з 24 серпня 2020 року.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie