Глобино x Fedoriv: народження особливих нямНямських

Приходить одного разу до Fedoriv Agency команда «Глобино» й каже: «Хочемо бути лідерами в сегменті сосисок».

Комментарии 1444
«Коли йшлося про вибір агенції, я дуже хотіла попрацювати з Fedoriv Agency. По-перше, надихнув чудовий приклад синергії роботи команд замовника й агенції в кейсах „Останкіно“ з їхніми „Папа может“ і Брестського м’ясокомбінату з „Любовь есть“. По-друге, це Rozetka, OLX, „Моршинська“ — класний креатив зі зрозумілим меседжем, що доносять максимально якісно, — розповідає Марина Горобець, маркетинг-директорка ТМ „Глобино“. — Тож зовсім не залишилося сумнівів, що саме з ними ми запускатимемо нові продукти.

Після знайомства з командою Fedoriv Agency, проаналізувавши разом з ними ринок, конкурентів, поспілкувавшись зі споживачами, ми зрозуміли, що є рація виходити в комунікацію лише з флагманською лінійкою: сосиски вищого ґатунку, за особливим рецептом, і щоб одразу очищені. Але спочатку цю лінійку треба було розробити».

Команда проєкту почала з назви: шукали таке слово, щоб, з одного боку, поміж віденських і брауншвейзьких сосиски були помітними, а з іншого — щоб миле й трішки кумедне. Потім — дизайн: помітний, але «харчовий», бо це ж їжа, вона має бути запакована так, щоб хотілося їсти. Ще кілька SKU з різного м’яса: свинини, курятини, телятини й індичатини — і готово. Так на світ з’явилася лінійка «Нямські».

У Fedoriv Agency захопилися проєктом, а поки придумували назву, не припиняли допитувати споживачів. Виявилося: хоча сосиски їдять усією сім’єю, купують їх переважно мами. Бо ж сосиски рятують у будь-якій ситуації: коли прийшла з роботи, а сил уже нема; коли й так треба вставати рано, а ще й сніданок приготувати для всіх; зрештою, коли субота й мамі треба трішки відпочити! А головне: коли є сосиски, то матуся може бути спокійна, бо ніхто не залишиться голодним. І тут ми зрозуміли: це ж і є велика місія «Глобино» — бути на службі в матусь! Додали це у слоган.

Марина каже: «Ми прийшли до колег з бізнес-завданням: стати лідером у категорії „сосиски“. Та в процесі роботи зрозуміли, що нам треба „омолодити“ бренд, щоб клієнт не сприймав ТМ „Глобино“ як консервативну, застарілу компанію, що не випускає яскравих новинок.

От ми з Fedoriv Agency й почали з „Нямських“, а потім зробили ребрендинг усіх лінійок, щоб бренд був цілісним. Тепер „Глобино“ поступово оновлюється на полицях магазинів:
 video
Я дуже задоволена спільним результатом роботи в команді з Fedoriv Agency над стратегією, креативом, дизайном, продакшеном і з нетерпінням чекаю найвищих показників продажу продуктів. Усім смачних „Нямських“)».

А далі вже як у підручнику: зробив гарне — покажи людям. У комунікацію ТМ «Глобино» вийшла з «Нямськими». Ролик створили незвичайний! ) Головну роль у відео та озвучення виконав Потап, дякуємо йому за артистизм. Тонка лірична хвала матусі з вуст Потапа на спеціально написану музику від MOZGI Studio, що пройнялися настроєм бренду… Та ви самі подивіться:
 video
У ютубчику доганятимемо всіх окремими 6-секундними епізодами:
 video
 video
 video
 video
А в деяких публічних місцях — ще й ківіжуалом:

Команда проєкту:

Глобино
Марина Горобець — маркетинг-директорка
Марія Обревко — маркетинг-менеджерка
Олег Малютін — комерційний директор
Роман Пархоменко — директор

Fedoriv Agency
Валентин Панюта — бренд-лідер
Аліна Божнюк — проєктна менеджерка
Анна Лісовська — копірайтерка
Максим Назаров — артдиректор
Віталій Парфільєв — шеф-дизайнер
Роман Барановський — концепт-дизайнер
Леонід Татаринов — концепт-дизайнер
Андрій Горлов — моушн-дизайнер
Юрій Хомовський — моушн-дизайнер
Андрій Соколов — дизайнер
Євгенія Благовісна — стратегиня
Анна Кащеєва — неймерка
Юрій Шеденко — продакшен-менеджер

MOZGI GROUP
Олексій Потапенко  — CEO MOZGI GROUP, сопродюсер MOZGI Entertainment 
Ірина Горова — CEO MOZGI GROUP, сопродюсерка MOZGI Entertainment 
Володимир Кагарлик - СОО MOZGI Studio
Марина Зубенко — pr-директорка MOZGI Entertainment
Марія Хижняк — pr-менеджерка MOZGI Entertainment
​Анастасія Кузнецова — Account Director MOZGI GROUP


LIMELITE
Євгеній Гожейший — режисер
Денис Лущик — оператор
Влад Болєлов — виконавчий продюсер
Дар’я Іващук — продюсерка
Микола Перестюк — другий режисер
Роман Завертаний — кастинг менеджер
Олена Нгуєн — кастинг асистентка
Олена Ємельянова — художниця-постановниця
WeRelease — стилісти
Марина Жилова — художникця з гриму
Наташа Зубенко — фудстилістка
Валерій Бутков — гафер
Ілля Вартанян — фокус пуллер
Руслан Вітковський — камерний механік
Олександр Пустарнаков — саунд дизайнер
CoffeePost — постпродакшн студія

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie