Golden Drum 2022 приймає роботи до 5 серпня

Міжнародний фестиваль Golden Drum 2022 приймає конкурсні роботи до 5 серпня. В цьому році українські агентства мають змогу подавати проєкти на безкоштовній основі.

Коментарі 1637

Golden Drum – це міжнародний фестиваль, який відзначається в Ровіні, Хорватія, і який протягом майже трьох десятиліть об’єднує експертів, креативні команди, а також цікавих людей із маркетингової, креативної та рекламної спільноти. Разом вони відзначають і коментують найкращі ідеї та проекти в галузі.

Ось кілька важливих речей, які організаційний комітет нагадує учасникам цьогорічного конкурсу. 

Останній термін подачі заявок на Golden Drum настає цього року раніше, ніж очікувалося. Зверніть увагу, що фінальний дедлайн конкурсу Golden Drum – 5 серпня. Як вже було анонсовано, цього року організатори приймають роботи від українських агентств безкоштовно. 

В програмі є 2 нові цікаві нагороди – Digital Agency of the Year і Production Agency of the Year. Деталі за посиланням

Усі Гран-прі, отримані на Golden Drum, автоматично й безкоштовно приймаються до конкурсу Immortal Awards.

Конкурс Golden Drum також відкритий для молодих талантів віком до 30 років, які шукають свого великого прориву. Переможець найкращого відео/постеру за конкурсним брифом отримає приз у розмірі 1000 євро, масштабну рекламу в рамках фестивалю та безкоштовний квиток на участь у GD і вихід на велику сцену переможців. Дедлайн подачі документів – 5 серпня.

Конкурс відбудеться 23 вересня 2022 року в Ровіні, Хорватія – деталі за посиланням.  

Нагадаємо, що Golden Drum 2022 входить до Міжнародного рейтингу креативності комунікаційних агентств України сезону 2022-2023. 

Обговорити з іншими читачами:
Погода