Відома актриса, яка народилась у Києві, не випадково приєдналась до кампанії. Так само, як і історія Джонні Уокера, історія Мілли Йовович розповідає про цілеспрямований рух уперед, попри всі перешкоди й кордони. Успішна голлівудська актриса досягла всього лише завдяки зусиллям та непохильній вірі в себе. Сьогодні вона спонукає інших ніколи не здаватись і завжди намагатися йти до своєї мети.
«У всіх бувають складні моменти. Але життя навчило мене, що часто наполегливість має вирішальне значення для руху вперед. Я щаслива, що отримала можливість розвиватися та ділитися своєю історією з іншими людьми. Ви можете взяти паузу й подумати, але потім все одно потрібно йти далі, щоб стати кращими», — коментує Мілла Йовович.
Нове відео в рамках довготривалої кампанії «Менше слів, продовжуй йти вперед» («Less Talking, Keep Walking»), – свого роду визнання завзятості та сміливості людей зі Східної Європи, яким нема чого доводити, і які продовжують рухатись до мети попри всі повороти історії. Режисером відеоролика став Пол У. С. Андерсон, а сама робота спонукає досягати мети, бути активними, зберігати позитивний настрій та віру в себе попри будь-які випробування.
Мілла Йовович стала другою зіркою кампанії «Менше слів, продовжуй йти вперед». Раніше до проєкту Johnnie Walker доєднався актор Едрієн Броуді.
Digital-центричне агентство NCG DIEVO допомагає реалізувати цілі DIAGEO та бренда шотландського віскі №1 у світі Johnnie Walker в Україні.
За матеріалами прес-релізу