Головне про Instagram Reels, або як ще можна підняти охоплення профілю

Майже кожна експертна стаття про тренди Instagram 2021 згадує функцію Reels. Розказується, як користуватись додатком та який генерувати контент. Але нащо тестувати такий інструмент, коли є не менш цікавий та зручний TikTok — поки що для нас запитання

Комментарии 3651

Функція Reels доступна у понад 50 країнах, а тестування на українському ринку відбулись уже в червні, тому слід бути напоготові та чекати запуску найближчими місяцями.

Креативна рекламна агенція SODA вирішила зазирнути усередину ідеї Instagram Reels та розібратись у відмінностях між ним та TikTok-додатком. А також дізнатися,  як новий інструмент може впливати на охоплення та приріст підписників у Instagram.

Що таке Reels і чим він відрізняється від TikTok?

Instagram Reels — це відносно нова функція Instagram, яка дає змогу створювати та редагувати короткі відеоролики до 30 секунд у додатку. Це новий формат розробки контенту, який працює на залучення наявної та нової аудиторій.

Так, поки що дуже нагадує функціонал TikTok, але давайте знайдемо відмінності, щоб зрозуміти, який додаток вам підійде краще для генерації контенту:

1. Демографія аудиторії

Демографія двох додатків трошки відрізняється: активні юзери Instagram доросліші, ніж у TikTok. За даними Statista, станом на січень 2021 року найбільший відсоток Instagram аудиторії (33,1%) у віці 25-34 роки, а другий за величиною (22,8%) — від 18 до 24 років, поки у TikTok 60% користувачів віком 16-24.

2. Контент

Креативність та генерація контенту також відрізняється між двома платформами. Поки інфлюенсери та бренди в Instagram намагаються створювати естетичний контент у Reels, щоб охоплювати таргетовану аудиторію, в TikTok креатори не переймаються виглядом своєї стрічки та генерують більш “антиестетичний” та життєвий контент. 

3. Функціонал

Функціонали додатків значно різняться, та тут також потрібно оцінювати, що працює краще для вас та вашого бренда.

Наприклад, TikTok дає змогу юзерам знімати відео до 60 секунд, поки в Instagram Reels є тільки 30 секунд на зйомку та привертання уваги аудиторії. Тому контент в Instagram Reels має бути динамічним та змістовним, щоб встигнути донести ідею ролика.

Також є відмінність у бібліотеці музики — тут значна перевага у TikTok. В Instagram Reels ви зіткнетесь з певними обмеженостями. Наприклад, якщо у вас бізнес-акаунт, ви можете записати тільки власне аудіо у додатку, але додавання музики можливе тільки за межами Instagram.

З не менш важливого також використання відеоефектів у додатках. Instagram Reels та TikTok достатньо відрізняються набором ефектів. У TikTok є сотні різних трендових фільтрів та шаблонів, поки в Instagram відеоефекти більш обмежені у кількості.

Алгоритми роботи Reels, та як він допоможе розвивати профіль:

Кожен бренд та блогер має на меті наростити підписників та охопити нову аудиторію органічним шляхом. Найкращий спосіб вистрілити — це потрапити у “Рекомендації”. Але як?

Instagram під час запуску нового функціоналу для генерування контенту завжди просуває його у алгоритмах, оскільки компанія зацікавлена, щоб усі почали користуватись функцією якнайкраще. Це стосується і Instagram Reels. Тестуючи нову функцію, ви допомагаєте просувати продукт, та Instagram вам каже “Дякую”, збільшуючи охоплення контенту. За постійного генерування якісного контенту та тестування нового функціоналу ви зможете органічно просувати ваш профіль та розвивати ком’юніті.

Авжеж, одразу виникає думка, що можна кроспостити TikTok-контент в Instagram Reels для заощадження часу на створення контенту. Але ні, це не найкращий варіант для органічного просування. Усі ролики з «водяним» знаком TikTok не будуть просуватись на сторінці рекомендацій.

Тож коли використовувати Instagram Reels, а коли — TikTok?

Якщо ви хочете охоплювати аудиторію Gen Z, брати участь у різних челенджах та вірусних трендах, щоб здобувати лояльність, а також вам потрібен широкий функціонал для створення відео — краще обрати TikTok.

Якщо ваш пріоритетний майданчик — це Instagram, де ви збільшуєте лояльність дорослої аудиторії, що цінить естетику контенту більше, ніж фан та вірусні челенджі, ваш вибір для розвитку має спинитись на Instagram Reels.

Автор: SMM стратег SODA - Карина Двир.

Обсудить с другими читателями:
Погода