«Верес» — лідер ринку консервації. Але востаннє комунікував із аудиторією ну ду-уже давно. Просто був зайнятий вирощуванням найкращих овочів для найкращої консервації.
Але часи змінилися. І сьогодні молоде покоління навіть не розуміє, навіщо їм консервація, як і з чим її їсти. Вони звикли, що це щось «бабусине» й олдскульне. А у «Вересу» насправді багато крутих продуктів, які можна по-різному їсти та додавати до будь-чого.
«Смачно по-домашньому» — таким був слоган старої комунікації. Але як це — «по-домашньому»? Для когось — це хлібчик з кабачковою ікрою, для іншого — хоуммейд-бургер, для третього — салатик з усім на світі, а четвертому — самому з’їсти цілу баночку солених огірків.
Саме тому оновлена платформа бренду — «Смачно як завгодно».
У своєму маніфесті «Верес» показує сучасних консерваторів, яким близькі прості людські цінності і традиції, але вони переосмислюють їх по-своєму. А з ними — і способи споживання консервації. Адже ніхто, крім нас самих, не вирішує, коли нам одружуватися, як святкувати, з ким проводити вихідні і як саме нам буде смачно — за столом і по життю.
Команда
Клієнт — «Верес»:
Начальник відділу маркетингу — Марія Бойко
Категорійний менеджер — Олександра Ісаєва
Менеджер із зв'язків з громадськістю — Руслана Бондаренко
Агентство — Grape:
Сreative director — Олексій Максименко
Senior creator — Наталя Цвєткова
Creator — Олександр Малик
Art director — Євгенія Онищенко
New Business Director — Ксенія Сокур
Account director — Ольга Бояндіна
Senior Account Manager — Ольга Довженко
Продакшен — NO STARS:
Director — Анна Бурячкова
DOP — Ілля Максименко
Executive producer — Іван Крутоус
Producer — Дар’я Волгіна
Producer’s assistant — Соломія Поплавська
1st AD — Коля Перестюк
Art director — Марія Островська
Stylist — Діна Голубєва
За матеріалами прес-релізу