GOLUBi GROUP створює бюро комунікаційних smart-рішень BeakBureau

Комунікаційна агенція GOLUBi GROUP створює бюро комунікаційних smart-рішень BeakBureau (Beak — з англійської «дзьоб»). Бюро спеціалізуватиметься на перетворенні бізнес-сторінок клієнтів у соціальних мережах на цікаві та корисні медіапортали.

Комментарии 1219

Рішення створити в групі компаній окреме бюро, що сфокусується на створенні та розвитку бізнес-сторінок клієнтів у соцмережах, викликане зростанням попиту на фаховий супровід онлайн-комунікацій, зазначає засновниця GOLUBi GROUP Марина Голуб. Адже за час пандемії Covid-19 та карантинних обмежень значна частина комунікації перемістилася в онлайн. Ця тенденція зумовила зростання конкуренції за увагу аудиторій соцмереж, тому компанії вже розуміють, що власноруч проходити шлях проб і помилок ризикованіше і дорожче, ніж залучати фахівців.

«Ми і раніше надавали послуги супроводу сторінок компаній у соцмережах, але робили це в межах програм побудови зовнішніх комунікацій та пресслужби на аутсорсингу. Маємо кейси трансформації звичайної бізнес-сторінки клієнта в цікаве медіа з рубрикатором, що дозволило клієнту фактично мати власне ЗМІ, своїх зацікавлених читачів і створювати ті змісти і емоції, які залучають аудиторію. Як підтверджує наш досвід, коли бізнес-сторінка стає медіа, інші ЗМІ і журналісти беруть з неї інформацію та посилаються на експертизу фахівців компанії клієнта. За часи пандемії моє комунікаційне агентство GOLUBi GROUP отримало велику кількість запитів саме на цю окрему послугу — супровід сторінок у соціальних мережах. Тому я прийняла рішення створити в агентстві окреме бюро, що спеціалізуватиметься саме на розвитку та супроводі точок контакту клієнтів у соціальних мережах», — розповіла Марина Голуб, засновниця GOLUBI GROUP.

У BeakBureau працюватиме окрема команда. Її очолить Марина Корчака, в минулому — головна редакторка Marketing Media Review, провідного видання для сфери маркетингу, піару та рекламного ринку України, та CreativityUA, онлайн-медіа про креативні індустрії. Редакторський досвід Марини Корчаки в ЗМІ висококонкурентного сегменту, зв'язки в медіасередовищі і з лідерами думок будуть корисні і матимуть переваги при вирішенні медійних та маркетингових задач для бізнесу, який хоче розширити свою аудиторію і покращити впізнаваність, акцентує Марина Голуб.

«В Україні є багато великих та середніх компаній, які створюють хороші продукти і генерують цікаві бізнес-рішення, але вони відомі вузькому колу і не можуть потрапити в ЗМІ. Іноді тому, що бракує комунікаційних навичок, або немає уявлення про специфіку роботи ЗМІ, або поруч немає фахівця, який допоміг би компаніям розкрити та показати свої можливості і експертизу. Для компаній, що прагнуть привернути увагу і стати цікавими, але не знають, із чого почати і який ресурс їм для цього потрібен, ми пропонуємо smart-рішення різного рівня. Починаючи з основної послуги "головний редактор на аутсорсі" (що передбачає перетворення бізнес-сторінки компанії в соцмережах на медіапортал) до точкових рішень формату "тут і зараз" — як-от створити презентацію, підготувати пресреліз чи прескіт для журналістів, зробити райтинг статті під формат конкретного ЗМІ, терміновий аудит цифрового сліду компанії тощо», — коментує Марина Корчака, CEO BeakBureau.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода