Компанія Google має намір використовувати нові моделі генеративного штучного інтелекту (ШІ) для реклами та допомоги творцям відеоконтенту на YouTube, повідомляє CNBC.
Минулого тижня компанія представила нову потужну мовну модель, навчену працювати з масивами тестових даних - PaLM 2. Інструменти на базі нової ШІ-моделі планується застосувати для рекламодавців при створенні своїх власних медіаресурсів. Авторам YouTube PaLM 2 допоможе створювати відеоролики, сказано у документах компанії, які вивчили журналісти CNBC.
У корпорації також тестують розробку для створення заголовків та описів роликів, орієнтованих на молоду аудиторію YouTube.
Крім того, Google планує впровадити нейромережі і для оптимізації витрат, збільшення доходів та підвищення рентабельності бізнесу. У такому випадку ШІ можуть впровадити більш ніж 100 сервісів компанії, включаючи Play Store, Gmail, Android Search і Maps.
CNBC уточнює, що чат-боти служби підтримки могли б надавати конкретні відповіді на запити рекламодавців, перш ніж пропонувати рекламний план, який якнайкраще підійде зацікавленому клієнту. У документах також зазначено, що Google працює над власною нейромережею для створення зображень, аналогічною до Stable Diffusion (або DALL-E від OpenAI). Ця модель генеративного ШІ дозволяє швидко створювати зображення у різних стилях за текстовими описами користувачів.
Про те, що Google працює над створенням такого ШІ-інструменту для реклами, стало відомо наприкінці квітня 2023 року.