Google та AppsFlyer представляють результати дослідження індустрії мобільних додатків в Україні

Мобільний зв’язок швидко стає ключовим компонентом економічного зростання для бізнесу Центральної та Східної Європи.

Коментарі 1545
Згідно звіту The Mobile Economy Europe 2021, очікується, що до 2026 року мобільний трафік передачі даних у регіоні збільшиться в п’ять разів, що більше, ніж у Західній Європі та Північній Америці. Це значною мірою пов’язано зі зростанням популярності смартфонів; глобальною пандемією COVID-19, що призвело до того, що люди більше стали покладатися на свої телефони; а також в перспективі – з впровадженням 5G.

Сьогодні ми представляємо звіт “Екосистема мобільних додатків Центральної та Східної Європи”, який випущено компанією AppsFlyer спільно з Google, і в якому досліджується, як ці тенденції вплинули на екосистему мобільних додатків у Центральній та Східній Європі, зокрема в Україні.

За результатами дослідження, загальна кількість встановлень додатків в Україні зросла на 31%, а витрати на них – на 42%. Кількість встановлень програм на Android збільшилася на 33%, а на iOS на 19%.

Оскільки COVID-19 різко змінив способи взаємодії споживачів із банками та управління своїми грошима, дослідження показало помітне зростання в Україні встановлень додатків для контролю особистих фінансів – на 82%. Це найбільший підйом в цьому секторі серед всіх країн, де проводилося дослідження.

Через обмеження, пов'язані із COVID-19, додатки для електронної комерції також отримали поштовх, оскільки люди більше зверталися до своїх телефонів, щоб купувати товари. У період із липня 2020 року до січня 2021 року, напередодні святкового періоду, кількість встановлень додатків для покупок зросла на 63%, а витрати через них зросли на 43% за той же період.
Витрати у додатках зросли на 42% на Android і на 60% на iOS проти минулого року. На обох платформах понад 20% цих витрат припало на січень та лютий 2021 року під час святкового періоду. При цьому за період з січня по вересень 2021 року витрати у додатках Android та iOS знизилися на 31% і 46% відповідно.

Оскільки люди витрачають більше часу на своїх телефонах, завантажуючи додатки, дохід від реклами у додатках зріс на 288% проти минулого року. У період з квітня до вересня 2021 року дохід від реклами у додатках на iOS зріс на 9%, тоді як на Android — на 31%.

У звіті проаналізовано 1200 додатків та 700 мільйонів завантажень у 8 країнах регіону (Білорусь, Чеська Республіка, Греція, Угорщина, Казахстан, Польща, Румунія, Україна) у період з липня 2020 року до вересня 2021 року. Коли в звіті йдеться мова про порівняння з минулим роком, порівнюються результати 3 кварталу 2020 року з 3 кварталом 2021 року, якщо не вказано інше.

Ознайомитись з повним текстом звіту можна тут.

Автор: Анастасія Бортник, Менеджер з розвитку індустрії додатків та ігор Google Україна.
Обговорити з іншими читачами:
Погода