Відтепер ті, хто використовує платформу Google Display & Video 360, зможуть купувати рекламні місця на цифрових екранах, розташованих на стадіонах, в аеропортах, автобусних зупинках, торгових центрах, ліфтах і навіть у деяких таксі.
«Бренди можуть поєднати емоційну силу та привабливі формати традиційної зовнішньої реклами з ефективністю інших цифрових каналів. Покладаючись на єдиний план, рекламодавці можуть спілкуватися з людьми через екрани будь-якої форми та розміру», — пояснює Шрея Матур, менеджер із продуктів Display & Video 360, у блозі компанії Mountain View.
За словами Матур, інтеграція цифрової зовнішньої реклами на платформі Display & Video 360 буде особливо корисною для брендів, представлених на різних ринках, які хочуть зв’язуватися з глобальною аудиторією за допомогою єдиної інформаційної панелі.
Британський роздрібний продавець ASOS був одним із перших рекламодавців, які ввійшли в нові можливості зовнішньої реклами Display & Video 360. Компанія використовувала платформу Google, щоб швидко вибирати та купувати цифрові екрани в таких видавців, як Intersection у США та JCDecaux у Великій Британії через Інтерфейс Display & Video 360. Завдяки кампанії ASOS згенерувала близько 22 мільйонів показів реклами в двох країнах, де відбувалася акція.
Дослідження, проведене після запуску кампанії ASOS, прийшло до висновку, що додавання цифрової зовнішньої реклами призвело до збільшення «впізнаваності бренду» на 14%, а інтерес до бренду — до зростання на 22%.