Google вимкне сторонні cookie-файли у Chrome у 2024 році

Спроба Google покінчити зі сторонніми файлами cookie для відстеження вебсторінок просувається вперед.

Коментарі 1268
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Компанія оголосила, що її API-інтерфейси Privacy Sandbox стануть доступними для всіх користувачів Chrome у липні. Крім того, вона розповіла про наступні кроки для веброзробників, які почнуть тестувати та інтегрувати нову систему пізніше цього року.

Ентоні Чавес, віцепрезидент Google з управління продуктами, рекомендує розробникам почати підготовку до нової системи незабаром після липневого релізу API. Потім компанія дозволить розробникам імітувати видалення сторонніх файлів cookie в Chrome «для певного відсотка користувачів» починаючи з 4 кварталу 2023 року. Після цього один відсоток користувачів Chrome перейде на Privacy Sandbox у 1 кварталі 2024 року.

Як зазначив Чавес такий перехід допоможе розробниками адаптуватися до нового формату. Google все ще планує в другій половині наступного року більше вилучення сторонніх файлів cookie в Chrome.

Privacy Sandbox намагається знайти баланс між конфіденційністю користувачів і доходами від реклами та щоб завадити різним, як це називають в Google «грубим підходам» рекламодавців у таргетуванні.

Проте окрім різноманітних «хитрих» маркетологів, реклама, якою б зневажливою вона не була, все ще залишається фінансовою основою інтернет-видань та інших вебсайтів. Без настирливої реклами в Інтернеті ми, ймовірно, побачили б ще більше платних сайтів і ще більше погіршення якості та доступності незалежної журналістики.

Нова система побудована на основі API Topics, який надає користувачам список інтересів людини на основі її нещодавньої активності. Потім вона порівнює його з базою даних, отриманою від Бюро інтерактивної реклами (Interactive Advertising Bureau) та власними даними Google.

Видавці можуть використовувати API, щоб зіставити інтереси користувачів з відповідною рекламою – без більш інвазивного відстеження, пов’язаного з файлами cookie. Google обіцяє, що збережені інтереси користувачів зберігатимуться лише три тижні, а старі теми будуть видалятися. Компанія також заявляє, що всі дані та обробка відбуваються на пристрої без залучення зовнішніх серверів (в тому числі і Google). Вона розробила план «після консультацій з британським Управлінням з питань конкуренції та ринків (CMA)».

За матеріалами https://nachasi.com/
Обговорити з іншими читачами:
Погода