Це маркетплейс, на якому блогери зможуть знаходити музику для своїх роликів та купувати на неї права, щоб отримувати прибуток від монетизації відео. Майданчик відкрився для всіх учасників партнерської програми у США, пише TechCrunch.
Раніше, якщо блогер використовував у своєму ролику пісню, не маючи на неї прав, йому доводилося віддавати весь прибуток від реклами власнику ліцензії. Через це автори контенту часто не хочуть використовувати у відео комерційні треки.
Раніше, якщо блогер використовував у своєму ролику пісню, не маючи на неї прав, йому доводилося віддавати весь прибуток від реклами власнику ліцензії. Через це автори контенту часто не хочуть використовувати у відео комерційні треки.
Окрім пошуку за жанрами та настроєм, блогери зможуть виставити на сервісі пошук за обсягом бюджету, який вони готові виділити на покупку музичної ліцензії. Платформа не замінить існуючу аудіотеку YouTube з набором безкоштовних треків. Перегляд колекції безкоштовної музики також буде доступний на Creator Music.
video
Для запуску цього проекту YouTube уклав угоди з більш ніж 50 лейблами, видавцями та дистриб'юторами. Раніше використання навіть частини треку великого виконавця без дозволу могло призвести до блокування відео або відключення його частини. Наразі використання музики не буде проблемою для авторів.
Проект Creator Music був представлений минулої осені. YouTube обіцяв масштабувати проект на інші країни у 2023 році. Компанія також заявляє, що зробить сервіс доступним для користувачів, які не є учасниками партнерської програми.
Проект Creator Music був представлений минулої осені. YouTube обіцяв масштабувати проект на інші країни у 2023 році. Компанія також заявляє, що зробить сервіс доступним для користувачів, які не є учасниками партнерської програми.