Google заробила на рекламі $56,3 млрд за другий квартал 2022 року

Alphabet представила фінансовий звіт

Коментарі 1420
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Alphabet (материнська компанія Google) презентувала фінансові результати за другий квартал 2022 року. Вони виявилися слабшими за очікувані: виручка склала $69,69 млрд проти очікуваних $69,9 млрд, наводить CNBC дані Refinitiv. Рік за роком показник зростає на 13%, проте чистий прибуток корпорації знизився на 14%, з $18,5 млрд до $16 млрд, випливає з даних звіту.

Доходи від реклами збільшилися лише на 12% до $56,3 млрд. Найбільш помітне уповільнення відбулося на платформі YouTube, де продаж зріс на 5% після стрибка на 84% за той же період рік тому. Відеохостинг заробив на рекламі $7,34 млрд при очікуваннях у $7,52 млрд.

Загалом зростання виручки компанії сповільнилося — воно становило 13% проти 62% роком раніше, коли стрибок був пов'язаний із частковим скасуванням пандемійних обмежень. На пошуку Google заробила $40,69 млрд, на сервісі Google Network - $8,26 млрд, на хмарному сервісі Google Cloud - $6,28 млрд при очікуваннях у $6,41 млрд. Більше того, хмарний сервіс зазнав операційних збитків на $858 млн

Виручка в сегменті Other Bets («Інші ставки») Alphabet, який включає підрозділ безпілотних автомобілів Waymo, а також низку проектів у галузі охорони здоров'я та венчурні підрозділи компанії, зросла на $1 млн порівняно з минулим роком і склала $193 млн. Збитки компанії у цьому сегменті становили $1,69 млрд.
Обговорити з іншими читачами:
Погода