Горілка, яка вказує напрямок усьому ворожому

Кейс бренду NEPOBORNA

Коментарі 1229

Ігор Назаров, ексхед Brown Forman Ukraine (Jack Daniel's та Finlandia), і компанія Regno (відомий імпортер алкоголю та делікатесів на ринок України) запустили новий бренд преміальної української горілки — NEPOBORNA, яку присвятили спротиву та перемозі.

За неймінг, дизайн та комунікацію відповідала бренд-маркетингова агенція Grape.

NEPOBORNA — нова преміальна українська горілка, яка доводить, що навіть під час війни бізнес продовжує працювати, розвиватись та створювати нові продукти. Над розробкою рецептури та складу працював Іван Бачурін, президент Асоціації сомельє України.

Непоборність — риса українського характеру, яку ми пронесли крізь століття історії. Вона і лягла в основу назви бренду. Хоча можна перелічити безліч її проявів, команда клієнта надихалася саме прикордонниками з острова Зміїний, яких і показала у дизайні.

Відоме зображення на етикетці пляшки використовується офіційно, за згоди його автора — Бориса Гроха, українського художника з Криму. Дизайнерським рішенням агенції стало розділення сюжетів:  на фронтетикетці залишився український прикордонник, який вказує напрямок ворожому кораблю на контретикетці.

Непоборність проявляється і в буденних моментах. Попри обстріли та відключення світла, українці продовжують працювати.

“Коли почали виробляти NEPOBORNA, знову сталися масовані обстріли. Доводилося постійно зупиняти обладнання і сподіватися на світло, тому ми вирішили присвятити цю партію усім, хто не боїться і перемагає темряву”, — Ігор Назаров, ідеолог бренду.

Бренд підтримує відновлення України, тому запустив донатну систему: кошти з кожної проданої пляшки спрямовуються на підтримку непоборних бізнесів, які постраждали від війни.

Також NEPOBORNA буде виходити на міжнародні ринки, де має план стати відомим брендом якісної горілки та достойно представляти український продукт та ідею бренду за кордоном.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода