Gra Agency створили новий бренд рибних снеків IKRYANIKI

Gra Agency створили бренд ексклюзивного рибного снеку з норвезького лосося IKRYANIKI, який будуть купляти люди з середнім і вище середнього рівнем достатку до пива і як самостійний перекус.

Комментарии 972

Инсайт

Це риба? Та ну! Ніколи б не подумав. Я люблю рибу, але якщо беру якийсь снек із морепродуктів — то кальмари або анчоуси. Просто через те, що вже звик до них, до їхньої упаковки і до синього кольору. Але якщо буде щось інше з риби, щось якісніше — точно візьму. Мені важлива якість продукту, тому що з цього формується якість життя.

Рішення

Герой — норвежець на ім’я Свен. Свен поділяє ті ж цінності, що і споживач: йому важлива якість продукту і життя. Про це він якраз і розповість в бренд-легенді.

Команда

Designed by Gra Agency in Kyiv
Executive Manager — Sergey Maksutenko
Art Director — Julia Beliaeva
Marketing director - Vadim Pustotin
Marketing manager - Diana Shumitskaya  
Account manager - Rada Noize
Copywriter  - Lolita Laizan

Art Designer - Inna Mykhalska
Designer - Lera Lesyk
Illustrator - Daria Filipova
Junior Illustrator - Nadia Boldonova

Motions Designer — Bogdan Moroz

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода