«Гра в кальмара» дісталася грального бізнесу: хто з брендів першим приєднався до хайпової історії

Південнокорейська драма «Гра в кальмара», що б’є рекорди переглядів у всьому світі, надихнула багато брендів на ситуативний креатив. Але в той час як у більшості компаній немає прямої прив’язки до ігрової теми серіалу, у представників гральної індустрії справи зовсім інакші. І відсилання до хайпової історії тут заграли новими барвами. Наприклад, платформа PokerMatch Casino, яка перша серед «ігорок» приєдналася до тренду, не просто обіграла тему жанру Battle Royale, а… оголосила запуск власної «Гри в кальмара»!

Комментарии 2570

У рамках ексклюзивної акції PokerMatch Casino запропонував своїм користувачам пройти шість випробувань і заробити велику суму призових. Після кожного етапу за кожного вибулого гравця до стартового призового фонду додаватиметься бонус. Тож ті, хто залишиться в строю після всіх шести ігор, розділять солідний фінальний виграш.

«Мета цієї незвичної кампанії – запропонувати користувачам емоцію й перенести у світ популярного серіалу шляхом захопливої гри», — відзначають у PokerMatch.

Представники бренду обіцяють і надалі дивувати ринок нестандартними маркетинговими підходами, демонструючи розмаїття ігрових пропозицій.

Обсудить с другими читателями:
Погода