Gradus оновили додаток та завели панду

Аби зробити дослідження простими та зручними, а результати - максимально корректними та всього за добу, перша в Україні смартфон-панель для маркетингових та соціологічних досліджень Gradus Research оновила свій мобільний додаток та сайт. Авторами апгрейту стало Dozen Agency.

Комментарии 1353

“Соціологія в смартфоні” – інтро, що красується на новому сайті кампанії. Розуміння, що Gradus – єдиний в країні, хто займається інноваційною соціологією накладає відповідальність  зробити опитування максимально зручними та корисним. 

“Наша мета – максимальна якість даних та швидкість їх надання, ось що Gradus пропонує клієнтам. Задля цього ми зробили мобільний додаток якомога зручним та приємним для респондентів. Досвід використання додатку має стати таким, щоб ним хотілося ділитися, рекомендувати друзям та рідним, – каже Євгенія Близнюк, CEO & Founder «Gradus Research» –  Саме тому лише за 2 роки існування компанія вирішила провести апгрейд айдентики та додатку”. 

Лого

Від самого початку градус Цельсія надихнув розробників на графічний знак у логотипі. Тепер стартовий логотип доповнений динамічною стрілкою на літері G, яка задає вектор руху вгору. Адже мета досліджень не просто отримувати та обробляти дані, а й інтерпретувати їх для прийняття продуктивних бізнес-рішень.

Кольори та панда

Температурна мапа світу з її яскравою кольоровою розтяжкою стала прототипом для сучасного діджитал-середовища, в якому живе Gradus. Але справжньою душею компанії став маскот (персонаж-талісман) бренду – панда. Вона прийде на допомогу респондентові у будь-який час. 

Всі люблять панд і Gradus не виключення. У цьому миролюбному персонажі відтепер поєднується не лише гармонія його полярних природних кольорів – чорного і білого, а й уся палітра кольорів за шкалою від холодного до теплого. Так панда буде підтримувати гарний настрій респондентів та дарувати впевненість у вирішенні будь-якого питання.  

Стікерпандапак: відтепер Gradus має дванадцять емоджі на всі випадки життя – від метеликів у животі до радості та наймімішного привітання. Додаймо до цього стайлгайд від статики до динаміки для різних комунікаційних матеріалів компанії і отримаємо оновлений Gradus, що відтепер став ще ближче до користувачів мобільного додатку та замовників компанії.

Авторами апгрейту для Gradus стали талановиті, круті та сміливі Dozen Agency.

Додаток

Gradus, що вже більше двох з половиною років працює, збираючи інформацію та удосконалюючи оперативні процеси, як ніхто інший розуміє, що за кожним бізнес-рішенням стоять люди. Клієнтоорієнтованість та сервіс респондентів для Gradus –  пріоритет в роботі.

За доволі невеликий проміжок часу своєї роботи Gradus вдосконалив, зокрема, технологічний бік проведення опитувань. Відтепер ще більше можливостей опитувань, варіантів запитань, а також ще більша швидкість збору та обробки інформації. Докладніше: раніше опитування відбувалось за 6-8 годин, тепер - за 2-4. І ці поліпшення стосуються швидкості завантаження, адаптивності та юзабіліті додатку.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода