Gradus Research запустив інструмент для тестування ефективності реклами в порівняння з бенчмарками ринку

Українська дослідницька компанія Gradus Research представила новий інструмент Gradus AdSpot. Методологія дозволяє тестувати ефективність рекламних роликів клієнта в порівнянні з іншими роликами, які українці бачать в ефірі українських телеканалів.

Комментарии 1306

"З одного боку, для споживачів, реклама вже давно стала невід'ємною частиною життя суспільства - в середньому кожна людина за один день бачить близько 3000 рекламних повідомлень з екранів ТБ, мобільних пристроїв, на вулиці та навіть у ліфті свого будинку. З іншого боку, виробники товарів і послуг значну частину своїх маркетингових бюджетів направляють на створення цієї реклами та її розміщення в каналах комунікації, щоб в результаті продати товари та отримати прибуток. Якщо рекламний ролик не доносить інформацію про продукт, якщо не зчитується брендинг, якщо реклама неприємна або байдужа для цільової аудиторії - маркетингові бюджети витрачені даремно. Ми розробили інструмент, який допоможе клієнтам робити свої ролики ефективніше", - говорить Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research.

Метод Gradus AdSpot працює з тестуванням відеореклами, тому що саме відеоролики перевершують інші види реклами з точки зору залучення. Секрет популярності роликів полягає в тому, що вони викликають емоції за рахунок залучення двох органів почуттів: зору та слуху. Але як перевірити, чи дійсно відеоролик працює на бізнес і допомагає продавати?

Для чого потрібен Gradus AdSpot? Щоб протестувати силу креативу, дізнатися, наскільки добре запам'ятовується ролик, зрозуміти, чи буде ролик мотивувати дізнатися більше про продукт, спробувати та рекомендувати іншим. Новостворений ролик клієнта, на етапі, коли в нього ще можна внести зміни (перемонтаж, переозвучка, зміна титрів, пекшотів та ін.) тестується і порівнюється бенчмарками - тобто іншими роликами, які розміщувалися в ефірі українських каналів.

Що собою являють бенчмарки від Gradus? Щомісяця з жовтня 2020 роки для збору бенчмарків Gradus Research заміряє близько 50-ти роликів, які виходять в ефірі українських телеканалів. Перевага бенчмарків Gradus - в їхній актуальності, вони збираються в поточному періоді, а не були накопичені за 5-10 років роботи в цьому напрямку. Актуальність в рекламному креативі не менш важлива, ніж в будь-яких інших індустріях, адже в рекламі, як і в моді, потрібно бути в тренді. Велика кількість протестованих роликів в Gradus AdSpot вже дозволяє клієнтам отримувати тестування своїх роликів також і в порівнянні з категорійними бенчмарками. 

Яку інформацію дає аналіз ефективності реклами AdSpot? З головного: інформацію про те, наскільки ролик запам'ятовується, зрозумілий, чи згадають клієнти бренд товару після перегляду, чи розуміють вони, про який продукт йде мова в відео, чи мотивує ролик спробувати послугу/ купити товар. Крім того, метод дозволяє визначати майданчики, де саме людина подивилася ролик і коригувати майбутні місця розміщення при необхідності.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода