Gradus відтепер в Казахстані

Українська технологічна дослідницька компанія Gradus Research відкрила свій перший міжнародний проект – Gradus Kazakhstan. Він запущений разом з казахстанською компанією International Media Service (IMS).

Комментарии 1859

Gradus вже провів порівняльне дослідження щодо України та Казахстану, присвячене суб'єктивним сприйняттям щастя, успіху, а також довірі та практиці покупок онлайн.

Щастя

Чому ж казахстанці щасливіші – все тому, що щастя для наших народів складається з різних пазлів. Для українців, окрім фінансової стабільності та здоров'я рідних, це відчуття миру і безпеки плюс цікава робота й подорожі. Головна ж умова для відчуття щастя у казахстанців – це наявність родини та її здоров'я. Вже потім йдуть гроші та робота.

Успіх

В українців це поняття складається з хорошої роботи (58%), наявності дітей (49%) і можливості подорожувати (46%). Успіх казахстанців про інше. На першому місці у нього діти (56%). Для успішного казахстанця також дуже важливо мати багато друзів і знайомих (33%) і жити в престижному районі (25%). В українців ці показники істотно нижчі – 20% і 14% відповідно.

Довіра

Довіряємо ми тим, кого знаємо особисто – тут показники для обох країн майже ідентичні. А ось рівень недовіри до тих самих знайомих різниться. В Україні це 21%. У Казахстані відсоток істотно вище – 28%. При цьому загальний рівень довіри в Казахстані вищий – 51%, у нас 45%.

Покупки онлайн

Жителі України та Казахстану майже в однаковій мірі купують і онлайн, і офлайн. Проте, жителі Казахстану значно частіше вважають за краще здійснювати покупки в звичайних магазинах – 40%. Українців таких наразі тільки 31%.

Для чого потрібен Gradus Kazakhstan

У сучасному світі бізнес-процеси змінюються чи не щодня. Всі говорять про зміни і необхідність ринків бути гнучкими, інноваційними та актуальними. Патерни споживчої поведінки адаптуються до нової, мінливої реальності. Компаніям необхідні оперативні та надійні дані, які відображатимуть не лише факт змін, але і їх причини. Gradus Research – саме той інструмент, що дозволяє швидко отримувати відповіді на питання, перевіряти гіпотези, або тестувати матеріали.

- За півтора року роботи в Україні ми регулярно отримували запити щодо інноваційних рішень для опитувань в інших країнах. І ось вже з вересня наша система вимірювання проходить краш-тест на міжнародному ринку. Наш перший іноземний проект не випадково виник саме в Казахстані, – розповідає Євгенія Близнюк, CEO & Founder «Gradus Research». – Це держава ринків, що стрімко зростають та технологій, що розвиваються. Вочевидь, Gradus пропонує інструменти для інноваційних досліджень, необхідних Казахстану саме зараз. Радію, що спільно з партнерами з Казахстану ми розширюємося, отримуємо новий досвід, вивчаємо нові сценарії поведінки користувачів. У партнерстві з IMS адаптація на новому ринку пройшла більш ніж успішно.     

- Бізнес Казахстану щодня стикається з потребою зрозуміти причини тих чи інших змін у поведінці споживачів. Саме зараз, як ніколи, великі міжнародні компанії, національний бізнес, державні інститути потребують швидких і зручних рішень не тільки для розуміння тактичних завдань, а й для вибудови стратегічних рішень. На ринку назріла потреба в інноваційному інструменті досліджень, – говорить Дільмурад Рахімов, керуючий партнер IMS. – Експертиза Gradus Research здалася нам актуальною. Адаптивність і уважність до нового ринку незабаром дасть нам можливість показати спільний цікавий результат.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода