«Нашим завданням було запропонувати варіант сучасного логотипу і створити патерн для нанесення на продукцію компанії, інтер'єр, екстер'єр офісу, зовнішні рекламні та презентаційні конструкції, — повідомили в агенції Gram. — Нова айдентика легка для сприйняття та відтворення. При цьому в ній збережені елементи впізнаваності бренда на ринку».
З моменту створення підприємства логотип та фірмовий стиль суттєвих змін не зазнавали.
«Еволюції логотипу “Компанії Ензим” послугував розвиток нашого бізнесу. Ми трансформуємось у біотехнологічну компанію майбутнього, — розповів менеджер з реклами Назар Максимець. — Основою підприємства є і залишається дріжджовий бізнес, проте, як завжди, ми вірні своєму слогану: “Завжди на крок попереду”».
Ідея розвитку біотехнологій та дріжджі як основна продукція компанії стали основою нового логотипу компанії. Для створення патерну дизайнери стилізували форму дріжджових клітин.
За матерiалами прес-релiзу