GRANULA 2019 – ключові тези виступів спікерів

14 листопада група Dentsu Aegis Network Ukraine провела конференцію-практикум GRANULA. Ділимось нотатками виступів та порадами спікерів, як масштабувати бізнеси та підкорювати зовнішні ринки.

Комментарии 1369

Ярослав Огоцький, Strategic Director Isobar Ukraine, «Глобальні технологічні тренди: до якої нової парадигми необхідно приготуватися брендам?»

Augmented humanity –  концепція відносин між технологіями і людьми. Звучить абстрактно, але тим не менш певні технології відчувають нас краще, ніж наші рідні та ми самі. У відповідності з цією концепцією змінюється парадигма існування бренду від передачі меседжів до створення досвіду. Тренди, які будуть актуальні в майбутньому:

Еволюція інтерфейсів. Ключ в скороченні фізичних бар'єрів при взаємодії з людьми і комп'ютерними системами. Отже, і з брендами.

Human data & algorithm. Технології допомагають збирати і обробляти величезну кількість даних про функціонування людського тіла. Це дозволяє людині краще зрозуміти себе, а технологічним компаніям знайти нові джерела бізнесу.

Personal & collective experiences. З одного боку, почалася епоха індивідуальних пропозицій і відходу від масового виробництва. З іншого – цифра відкрила необмежені можливості отримання колективного досвіду, пошуку однодумців і об'єднання в групи з будь-якої точки на планеті.

Трансформація взаємодій. Технології дозволяють розширити людські можливості і поглянути на світ зовсім під іншим кутом.

Дмитро Лисицький, CEO Influ2; Ден Козлов, Head of sales Influ2, «Досвід виведення маркетингової платформи для великих компаній в США: два роки пошуків, 50 лідів в місяць»

У контент-маркетингу є темна сторона. Вона полягає в тому, що довгі статті потрібні перш за все пошуковикам. Вони шукають довгий оригінальний контент, який, на їхню думку, цікавий користувачам. Насправді люди не читають цей довгий контент. За нашими спостереженнями, 80% візитів – це 3-6 секунд перебування на сторінці. Тобто, хорошого заголовка вистачило б. Це було перше потрясіння.

Друге потрясіння полягало в тому, що на топ-менеджерів компаній взагалі не справляють враження контент проекти. Контент маркетинг працює для consumer marketing або SMB, коли необхідно продавати величезній кількості аудиторії продукт з маленьким чеком. Якщо ви продаєте великі контракти, тут і досі працюють традиційні комунікації: люди телефонують і пишуть мейли. ТОП-менеджери нічого не шукають в гуглі. Вендори приходять до них самі. Їх атакують сотні постачальників різних продуктів і послуг. Ключ до успішних enterprise продажам  –  sales development.

Якщо вам доведеться наймати маркетинг-менеджера, якому потрібно буде побудувати воронку, продажі, не наймайте людину, яка вміє робити те ж саме, що робите ви. Цьому можна навчити. Потрібно взяти людину, чиї жарти зрозумілі, і 20-річним ровесникам, і 50-річним людям, тому що вони будуть цільовою аудиторією, щоб ви не продавали.

Вікторія Абєд, Head of Marketing &Business Development Weblium, «Відвага і слабоумство: як підкорювати західні ринки, коли бюджети на маркетинг у конкурентів $1М в місяць»

Досліджуйте нішу під іншим кутом, вивчіть потенціал ринку. На зростаючих ринках мільйони мікро, малих і середніх бізнесів, у яких є потенціал і яким однозначно потрібен сайт. Ми з'ясували, чому далеко не у всіх є сучасний сайт. Серед причин – відсутність часу, відповідної експертизи, незрозумілий ефект, задоволеність сайтом з 2000-х.

Виберіть правильне позиціонування свого бізнесу. Ми вирішили не писати, чим ми кращі лідерів ринку і зростаючих платформ. Weblium –  це платформа, де ви точно створите сучасний сайт, швидко і за ціною вечері в ресторані.

Примусьте команду думати глобальними цілями. Навіть на початку шляху, коли у нас було по 10 клієнтів в день, ми говорили, що наша мета –  створювати на платформі тисячі сайтів на день.

Беріть нестандартну тактику на озброєння. Ми вирішили співпрацювати з конкурентами: налагодили обмін лідами з агентствами, які працюють з клієнтами іншого рівня, запустили платформу, на якій агентства і фрілансери стали створювати сайти клієнтам на вигідних умовах. Ко-маркетинг – це win-win-win тактика, яка завжди спрямована на залучення додаткових лідів і користувачів, і дозволяє збирати базу, навіть якщо у вас вона маленька.

Катерина Качан, Team Lead of Asian Markets Growth Skylum Software Skylum Software, «Вихід на ринок Азії з IT-продуктами: ментальні особливості для маркетингових активностей» 

Китай — надзвичайно особливий ринок, який є дуже закритим. Однак, не варто боятись, адже можливостей для розвитку безліч. При виході на ринок одразу думайте про масштабування бізнесу; випробовуйте різні маркетингові інструменти, адже для кожної цільової аудиторії вони відрізняються.

З 2003 року тут діє Золотий Щит. Це означає, що будь-якому IT-продукту бажано хоститися на китайських серверах для швидкого завантаження або скачування. Крім того, він повинен пройти перевірку китайської інтернет-цензури.

Замість email-маркетингу, реклами в Google, Facebook, YouTube, Twitter, Instagram і TikTok тут працюють SMS, Baidu, Wechat, Youku, Weibo і Douyin.

Для просування мобільних додатків в Китаї працює зовсім інша стратегія. Замість заблокованого Google Play тут є з десяток локальних магазинів додатків і навіть mini programs – це програми в додатку WeChat.

Тарас Жеребецький, Product Owner Tradalaxy, «FTA та можливості МСБ України на ринках ЄС та Канади»

Укладання угод вільної торгівлі дозволяє підприємствам конкретної країни зосереджуватись на виробництві та продажу товарів, які найкраще використовують їхні ресурси, а іншим країнам – імпортувати товари, яких або нема, або доступно в маленької кількості.

В Україні сектор МСБ охоплює 99,9% від загальної кількості підприємств. Великих бізнесів – 423 або 0,1%. Однак великі компанії займають непропорційно значну частку економіки. Як наслідок, МСБ часто є заручниками локального ринку. УВТ допомагає МСБ у питаннях конкуренції із місцевими виробниками, спрощення нетарифних обмежень та мінімізації обов’язкових сертифікацій.

Часто українські МСБ не знають, з чого почати, як шукати партнерів, не мають досвіду, експертизи та бояться шахрайства. Завдяки зручному функціоналу платформи, Tradalaxy прибирає ці перепони та забезпечує простий доступ до світової бізнес-спільноти.

Юлія Павленко, Директор Департаменту міжнародних операцій ПАТ «Укрпошта», «Український e-commerce beyond the limit: як завоювати світові маркетплейси»

Українцям продавати через інтернет можна майже все. Україна на сьогодні – це маленький Китай. Мій улюблений приклад – товари для котиків і песиків. Українці продають за $200 будиночки для котиків і за $150 костюми для вихованців в США. New York Times нещодавно опублікував статтю про новий тренд, про те, як американці почали одягати своїх улюбленців на весільні вечірки, і згадали в цій статті українського виробника. Інший приклад – весільні сукні. Один український бренд тільки з 2014 року продав на Etsy близько 220 суконь із середнім чеком в $3 тис.

На Etsy наразі виставлено близько 1 млн товарів з України. Ми зараз 9-я країна в світі за продажами на цій платформі. Ринок цього В2С мікроекспортера на даний момент – $350 млн. Українських мікроекспортерів не видно, але вони є. І живуть вони в основному в Києві.

Українці відправляють 50% замовлень У США. Зокрема, завдяки тому, що ліміт для безмитної посилки досить високий – $800. Тому в Америці дуже розвинена транскордонна електронна комерція.

Валерія Толочина, маркетинг-директор Intertop, «Схід – справа тонка. INTERTOP про вихід в Казахстан»

Завдяки сучасній логістиці та існуючим технологіям кордонів не існує, є лише деякі особливості регіонів, тому виходити на нові ринки, розвиваючи економіку своєї країни – єдиний правильний шлях. Відкрити бізнес в Казахстані і відкрити бізнес в новому регіоні України – це приблизно однакові задачі, в першому випадку лише додаються особливості національного законодавства. Важливо також дотримуватись стандартів та враховувати особливості національного колориту.

При виході на ринок в Казахстані перед компанією Intertop стояли такі виклики: відсутність офіційних досліджень ринку в сегменті “Взуття та одяг”; дефіцит якісних торгових майданчиків;
традиція купувати на базарі і низький рівень довіри до офіційних представників брендів; сусідство з Китаєм та відсутність права дистрибуції бренду ЕССО.

Дар’я Федько, CEO WeAR Studio, «Українські AR/VR рішення в комунікаційних кампаніях США, країн Європи та Середнього Сходу»

Застосування AR / VR рішень відрізняється в комунікаційних кампаніях США, Європи, Середнього Сходу. Це стосується складності сюжету, оскільки в кожній країні свій рівень пенетрації мобільних пристроїв, розподіл iOS / Android, середній вік користувачів, що накладає певні обмеження на AR/VR додатки.

Є відмінності і в особливостях спілкування з представниками іноземних ринків. Наприклад, США характерне щоденне спілкування, звіти і відеозв'язок. Для Нідерландів важливий постійний зворотний зв'язок, звітність і взаємодія з іншими підрядниками ринку, дуже прозора, зрозуміла комунікація. Комунікація з Ліваном складна, дуже яскраво виражені культурні відмінності, притаманні постійні торги і аудіоповідомлення. Південна Корея –  конфуціанство, тривалі переговори, не зовсім чітка постановка завдань.

Артем Сухина, CEO Disqover Agency, «Ефективний вихід та просування брендів в рамках Amazon»

Майбутнє за маркетплейсами. Якщо дивитись глобально, вже зараз через ТОП-100 маркетплейсів проходить 52% онлайн ритейл-продажів у світі, маркетплейси вже лідирують в рамках ecommerce.

Маркетплейси діляться на горизонтальні – універсальні майданчики, на яких продається все, відсутня конкретна спеціалізація; і вертикальні, які працюють в конкретній ніші, будують весь функціонал під неї.

Перевагами роботи на Amazon є вихід на нові масштабні ринки, доступ до кінцевого споживача, спрощена логістика та розвинена інфраструктура.

Етапи запуску товарів на Amazon:

1. Аналіз ринку – вибір маркетплейсу, оцінка товару, фінансовий прогноз.

2. Запуск товару – підготовка аккаунта, організація логістики, підготовка лістингів.

3. Аккаунт-менеджмент – маркетинг, управління запасами, клієнтська підтримка.

Іцхак Пінтосевич, тренер з особистісного розвитку, «Масштаб особистості – що і як прокачувати, щоб Х10»

Що таке структура особистості – це історія людини про себе. Задайте собі питання – хто я? І у кожної людини на це питання розгортається історія про себе. До 6 років дитині розповідають історію про те, хто вона і яка вона. Оскільки вона не може перевірити, то зазвичай в неї вірить. Виховання перших 6 років життя і потім перших 20 років життя робить людей стандартними. А в цій концепції дуже складно створити щось велике. Нас привчили до системи стандартизації та мінімізації питань у дітей. Дитина, а потім і доросла людина, яка робить те, що йому говорить суспільство, зручна.

Ключ до розвитку лежить в тому, що ми всі мислимо категоріями, які ми отримали від когось колись. Сьогоднішні результати – це наслідок тих способів мислення, якими ми володіємо. Якщо у людини є внутрішній запит на перехід на якісно новий рівень у своєму розвитку, то тоді найпростіший і дієвий метод придбати ті моделі мислення, які нам необхідні, це вивчати біографії, автобіографії тих людей, на яких ми хочемо бути схожі. З ким поведешся, того наберешся.

По материалам пресс-релиза
Обсудить с другими читателями:
Погода