Green 13 стає 13 Green Go

Ребрендінг мережі веганських кафе від Brand Loft Agency

Комментарии 1091

Найсмачніший фалафель, веганський бургер, вишневий пиріг — асортимент мережі стріт кафе Green 13 потішить не тільки вегана, а і м’ясоїда. Але ще не усі спробували цю смакоту, адже багато людей вважає, що веганські кафе — це спочатку філософія, а потім їжа. Задачею Brand Loft Agency було показати, що веганська їжа смакує усім, адже це смачно, оригінально, корисно. Насолодитися смачним поєднанням знайомих продуктів може будь-хто. Так виникла спільнота однодумців з особливим ставленням до їжі, і Green 13 став 13 Green Go.

Принцип «tasty food not just vegan» - це основне повідомлення бренду, його філософія. Дизайнери Brand Loft Agency звернулись для класичних образів, так і з’явилися фанові меседжи: «вчитесь, читайте та вег-бургера не цурайтесь», «вег-бекон -це символ справжньої свободи», « а ти куштував рол з грабузом» та інші.  

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie