Green Energy ініціював травневий Instagram-проект із залученням лідерів думок

Бренд Green Energy продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня за участі відомих блогерів був втілений сміливий, як і вся комунікація бренда, Instagram-проект під назвою «Твоя легальна трава вдома».

Комментарии 1061

Суть полягала в тому, що під час заборони прогулянок парками та скверами дев’ять популярних медійних персон – тверк-богиня Mamasita, співачки Nikky Rocket та Olya Shelby, репер U_C, учасник гурту «Агонь» та колишній соліст Quest Pistols Антон Савлепов, актор телесеріалу «Школа» Destin Lovel, учасники першого та другого сезону «Топ-модель по-українськи» Анна Суліма і Дмитро Топоринський, а також герой четвертого сезону серіаліті «Київ удень та вночі» Саша Озолін – отримали від Green Energy™ клаптик живого газону розміром 50×50 для чілу «на природі» та декілька баночок енергетичного напою для натхнення. Зі своїм «острівцем свободи» вони творили все, що завгодно, зокрема – ділилися з підписниками думками про зелену енергію, якої зараз так бракує вдома... Меседж кампанії «Твоя легальна трава вдома» полягав у тому, щоб у легкій та дотепній манері донести: Green Energy™ є абсолютно безпечним, законним та корисним продуктом з огляду на цілющі властивості ненаркотичного канабіса.

Концепція по-весняному свіжої рекламної кампанії була розроблена креативною агенцією mozgi ideas. Ось як коментує проект креативний директор Влад Болсун: «Всі сміливі ідеї виникають спонтанно, а реалізуються – легко й органічно. Так вийшло і з нашим спільним проектом з Green Energy. Всі етапи – від появи задуму до останньої публікації – було реалізовано за рекордні 10 днів! Так ми самі надихнулися забавною ідеєю. Приємно, що з таким же ентузіазмом сприйняли цей легкий стьоб і наші блогери, які за тональністю своєї комунікації дуже резонують із аудиторією Green Energy. Активація виявилася надзвичайно актуальною, зважаючи на "позастереотипний" імідж бренда та контекст останніх місяців, про що й свідчать одержані результати».

Підсумком активації стало охоплення аудиторії у понад 458 тисяч осіб. Під час кампанії вдалося залучити максимально широку вікову групу ЦА Green Energy™ – 18-35 років. Якраз ці молоді люди – активні користувачі соцмереж – найбільше схильні ставити все під сумнів та фільтрувати «інформаційні вкиди», вони мають звичку переглядати стереотипи і робити власні сміливі висновки, що й передбачає ідеологія бренда.

«В нашому креативному проекті ми ні до чого не закликаємо і нікого не переконуємо. Наш бренд – за свободу мислення, за відсутність правил і повчань. Ми просто говоримо з нашим споживачем його мовою: сміливо, креативно, з гумором, додаючи через вирази "хочу траву" або "сиджу на траві" грайливий сенс комунікації. Ми просто підбадьорюємо і надихаємо його у важкі часи, показуючи, що навіть за умов соціальної дистанції він у своїх вільних поглядах – не один. Наочно демонструємо, що в будь-яких обставинах можна знайти свій "зелений острівець енергії", щоб поповнити сили для подолання тимчасових життєвих труднощів», – прокоментувала Олена Чувакіна, бренд-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Травневий Instagram-проект за участі лідерів суспільної думки став продовженням глобальної кампанії Green Energy™ в стилі «розвінчання міфів», зокрема стосовно такого визнаного у світі рафінованого суперфуду, як канабіс, із метою спонукати аудиторію рішуче виходити за рамки буденності та бути прогресивними в сприйнятті досягнень сучасності. Незважаючи на «екстравагантність» напою для українського ринку і такі виклики, як табуювання теми канабіса у соціальних мережах, а також інші законодавчі обмеження у рекламуванні продукту, бренду вкотре вдалося донести важливу інформацію до споживачів та закріпити позитивні асоціації щодо напою.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie