GroupM Україна анонсує початок роботи в Україні LIVE Panel

LIVE Panel — глобальне дослідження поведінки та мотивації споживачів, використання результатів якого дає агенціям групи та їх клієнтам безперечні переваги в розробці та запровадженні комунікаційних стратегій.

Комментарии 1750

В результаті клієнти агенцій GroupM зможуть ефективніше спілкуватись з аудиторією, точніше прогнозувати результати рекламних кампаній та отримають значні конкурентні переваги.

LIVE Panel – це глобальне дослідження GroupM, що вже працює у 52 країнах та має власну панель з 203 тисяч респондентів. Дослідження допомагає знаходити ефективні комунікаційні рішення для глобальних та локальних рекламних кампаній. Окрім того, LIVE Panel інтегрована у планувальні інструменти агенцій групи, підкріплюючи їх необхідними даними, що значно полегшує процеси бюджетних оптимізацій та скорочує час від пошуку ідеї до її реалізації.

В Україні дослідження LIVE Panel охоплює 2000 респондентів віком від 16 до 65 років, що дають відповідь на наступні групи питань:

  • Покупки — понад 80 категорій товарів та послуг
  • Споживання медіа — охоплення та частота (28 медіаканалів), увага до реклами та емоційна реакція
  • Точки дотику — аналіз 40 можливих точок взаємодії Бренду зі споживачем та їх роль у прийнятті рішень
  • Поведінка у digital — де, як та як часто споживається digital-контент
  • Демографія — стать, вік, дохід, зайнятість, освіта, риси характеру тощо.
  • Прийняття рішень — де, як і ким приймаються споживчі рішення.

Дослідження надає медійним агенціям GroupM (MediaCom, Mindshare, Wavemaker) низку можливостей та переваг:

  • Глибоке розуміння споживача та його поведінки в медіа
  • Розуміння клієнтського досвіду (customer journey), факторів, що впливають на вибір покупця, його мотивацію при прийнятті рішення, поведінку в точках продажу
  • Пошук специфічних та глибинних мотивацій споживачів та сегментування цільової аудиторії, створення унікальної аудиторії для programmatic рішень
  • Розробка планів з глибоким розумінням споживанням медіа в епоху мультиекранності
  • Можливість проведення спеціальних додаткових досліджень для клієнтів за рахунок технології re-contact, які допоможуть більш глибоко проаналізувати важливі сегменти аудиторії.

«Розвиток технологій останніх років додав помітної динаміки до поведінки споживача у медіапросторі. Це формує безліч дискусій про зростання впливу digital та його зменшення у ТБ, про необхідність адресної та персоналізованої комунікації. Дійсно, розуміння того, де і як вести діалог зі споживачами — є абсолютною необхідністю для сучасних брендів, оскільки саме це може бути вирішальним у конкурентній боротьбі. Спираючись, на LIVE Panel та власні інструменти, ми можемо забезпечити це розуміння для наших клієнтів» — сказав Андрій Білошапко, медіа директор MediaCom Україна.

«Анкета дослідження Live Panel відрізняється від існуючих вже на українському ринку досліджень, вона скоріше доповнює їх, аніж конкурує, тож крім іншого цей й можливість для наших клієнтів знайти відповіді на питання, що досі залишались без відповіді — щодо поведінки та вподобань українців як споживачів товарів, послуг, брендів та медійного контенту», — додає Ірина Матюшенко, директор зі стратегій Wavemaker Україна.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода