Група 1+1 media розширює дистрибуційне портфоліо новим телеканалом про подорожі UTRAVEL

Дистрибуційне портфоліо групи 1+1 media у жовтні поповнилося новим телеканалом UTRAVEL від FILM.UA Group і Star Media, мовлення якого розпочалося 10 вересня. UTRAVEL — перший український телеканал, що фокусуватиметься на двох основних напрямах висвітлення туризму — подорожах Україною та різними країнами очима наших співвітчизників.

Комментарии 2281

UTRAVEL у розважально-пізнавальному форматі популяризуватиме туристичні маршрути України, розкриваючи по-новому пляжні та гірські курорти, фортеці, замки та храми, історичні музеї та природні заповідники, озера й річки, а також міста і містечка різних куточків країни. Глядачі отримають свіжу порцію нових тревел-шоу, які раніше не транслювалися на телебаченні, адже до створення контенту телеканал залучив тревел-експертів, популярних ведучих та відомих блогерів («Однією Правою з Владом Хільченко», «Visit Ukraine Антона Тараненка», «Нагорні походеньки», «Пригоди Євгена Панюти» та інші).

Окрім подорожей Україною, глядачі телеканалу UTRAVEL зможуть також отримувати постійну порцію натхнення від закордонних мандрівок блогерів («Хочу у відпустку», «Вело Тревел», проєкт «Ніна-Україна», «Подорожі Ореста Зуба», «Міста і містечка», «Австралія українською» та інші). У такий спосіб можна з легкістю планувати наступну відпустку або подорож до невідвіданих країн, отримавши must visit поради від тревел-експертів каналу.

Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media, коментує: «Розширення дистрибуційних можливостей медіагрупи продиктовано глядацькими потребами. Тревел-контент цікавить ТБ-споживача, і ми розуміємо, що  наразі є особлива необхідність створювати більше українського продукту для локального телебачення. Ми окремо раді довготривалій міцній співпраці з FILM.UA Group і Star Media та завжди готові бути дистриб’ютором гарного настрою на медіаринку  України».

«Ще на етапі запуску каналу ми звернули увагу на те, скільки талановитих авторів просувають ідеї туризму. На базі каналу UTRAVEL ми хочемо створити співтовариство небайдужих виробників туристичного контенту. І співпраця з таким потужним дистрибуційним партнером як 1+1 media допоможе донести наш цікавий, якісний контент до максимальної кількості глядачів PayTV», — зазначає Олексій Шульдешов, генеральний продюсер телеканалів Star Media.

«Дуже раді, що такі професіонали дистрибуції телеканалів як 1+1 media високо оцінили можливості та потенціал UTRAVEL, що само собою є знаком якості для телевізійного ринку провайдерів і глядачів. Ми маємо на меті створювати різноманітний контент власного виробництва, робити колаборації з блогерами, залучати спонсорів та промопартнерів. Упевнені, що з часом UTRAVEL обов’язково вийде за межі ефіру як мультимедійний тревел-проєкт», — розповідає директор з мовлення, дистрибуції та розвитку телеканалів FILM.UA Group Наріман Гусейнов.

​За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода