18 грудня відбулася церемонія вручення нагород Effie Awards Ukraine 2020 – «оскара» у світі реклами, маркетингу та комунікацій. Одними з найефективніших маркетингових кампаній України визнані кейси під егідою бренда PIT BULL, що перемогли у чотирьох номінаціях одразу за двома ключовими проєктами – Pit Bull Live (до 2019 року – Pit Bull Battle) та Pit Bull Fight:
- ЗОЛОТО за Pit Bull Fight у категорії Branded Content & Branded Utility;
- БРОНЗА за Pit Bull Live у категорії Youth Marketing;
- БРОНЗА за Pit Bull Live у категорії Engaged Community;
- БРОНЗА за Pit Bull Universe у категорії Sustained Success.
Обидва проєкти об’єднала спільна соціально значуща концепція, що викристалізувалася за роки успішного існування та розвитку форматів: образ «старшого брата», друга та наставника для звичайних «хлопців із вулиці», який здатен розкласти по полицях хаотичну картину світу.
поділився думкою Геннадій Довгань, маркетинг-директор Групи Компаній «Нові Продукти»
прокоментувала Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
Pit Bull Live – унікальний реп-проєкт, заснований 2014 року. Це спільнота, що шукає таланти з усіх околиць і надає онлайн-майданчик для демонстрації власної творчості. Основний меседж: «Чиста творчість краща за награне шоу». VI сезон, що тривав з березня до вересня 2019-го, трансформувався у принципово новий формат Pit Bull Live, що передбачало суттєве розширення географії, удосконалення процесу відбору, запис професійних live-відео для виконавців та фільмування backstage. За період кампанії 2019 року рівень залученості серед аудиторії зріс утричі, кількість послідовників PIT BULL™ в Instagram збільшилася з 8 до 28 тисяч, а кількість підписників YouTube-каналу зросла з 12 до 32,5 тисяч осіб.
Впевнившись у високому потенціалі нативних медіаформатів, креативною командою було прийнято рішення зайти на територію файтів. Так, 2019 року з’явився новий унікальний проєкт Pit Bull Fight – перше в Україні інтернет-шоу у форматі бійцівського турніру. В основу ідеї лягло проведення змішаних боїв серед представників різних видів бойових мистецтв – як серед професіоналів, так і серед аматорів. Мета – визначити найстійкішого духом та найрозвиненішого тілом «файтера по життю», образ якого традиційно втілює культура PIT BULL™. У соціальній площині проєкт переносить безладні вуличні бійки до безпечного октагону, де стосунки з’ясовуються у чесному бою і в атмосфері взаємоповаги. Трансляція ексклюзивних бійцівських поєдинків проводилася на власному YouTube-каналі та в офіційному Instagram-акаунті Pit Bull Fight. Минулого року Pit Bull Fight став бронзовим призером Effie Awards Ukraine, а цьогоріч виборов золоту статуетку першості.
додала ОленаЧувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти»
PIT BULL™ – молодіжний енергетик високої якості за доступною вартістю. Напій є абсолютним лідером українського ринку у категорії енергетичних коктейлів у всіх цінових сегментах. Значною мірою це стало можливим завдяки активній взаємодії з цільовою аудиторією і розвитку власних медіамайданчиків бренда. Роки кропіткої праці принесли зокрема плоди у вигляді визнання експертного співтовариства рекламно-маркетингової галузі. Цьогоріч у шортліст премії Effie Awards Ukraine 2020 потрапило шість кейсів під егідою PIT BULL™ із семи поданих заявок, чотири з яких удостоїлися нагороди. Як логічний підсумок, ГК «Нові Продукти» отримала звання Best Marketing Team 2020. Компанія глибоко вдячна організаторам та журі Effie Awards Ukraine за надану честь і готова натхненно рухатися вперед, осягаючи нові фахові горизонти.
За матеріалами прес-релізу.