Група компаній РЕНОМЕ оновили айдентику через десятки років

Креативне агентство mirrolab знайшло новий символ та розробило айдентику для групи компаній.

Комментарии 990

Компанія РЕНОМЕ на ринку з 1990 року. 1000 працівників виробляють будматеріали, вікна, будують будинки, продають нерухомість, створюють програмне забезпечення та навіть консультують ЄБРР з питань аудиту. Усі ці вектори поєднали 5 суббрендів групи. За стільки років існування компанії, потрібно було освіжити айдентику.

Перед стартом роботи агентство mirrolab поспілкувалось з клієнтом і дізналось, наскільки це технологічна і сучасна компанія. Наявний логотип з дискетою вже точно не підкреслював цей статус.

Що поєднає усі напрямки бізнесу компанії? Головне слово, яке описує РЕНОМЕ – багатовекторність. Тому агентство шукало візуальне втілення цієї суті.

Три динамічних вектори стилістично поєднали у першу літеру назви – R. На перетині векторів сформували трикутник, щоб зберегти впізнаваний символ попереднього логотипу.

Багатовекторність перенесли і в айдентику. Основний модуль айдентики — вектор — утворює безліч варіацій для оформлення фірмового стилю та комунікаційних матеріалів. Так уся комунікація бренду стала цілісною і впізнаваною навіть без лого.

Щоб будівельна компанія РЕНОМЕ ЄВРОБУД і девелопер РЕНОМЕ КОМФОРТ сприймалися складовою компанії РЕНОМЕ та разом з цим відрізнялися від неї, креативне агентство адаптувало логотип, додало виразні кольори для його елемента та дескриптор.

Нова айдентика показує, що РЕНОМЕ – сучасна багатостороння компанія, яка цінує свій імідж та розвивається разом зі своїми продуктами.

 Renome_case_showreel
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода