Група Компаній «РТМ-Україна» завершила створення першої всеукраїнської мережі цифрової Outdoor-реклами DNP REGIONAL

Мільйон показів на місяць на регіональній мережі

Комментарии 520

Встановленням 3 цифрових панелей у Чернівцях у жовтні 2020 Дочірня Компанія «РТМ Діджитал» завершила заплановані на цей рік роботи зі створення і запуску першої всеукраїнської мережі цифрової зовнішньої реклами DNP REGIONAL. На сьогодні регіональна мережа складається з 69 сучасних digital-панелей middle-формату в обласних центрах України — Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Луцьк, Львів, Одеса, Рівне, Суми, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці — і надає клієнтам від 993 600 виходів рекламних сюжетів на місяць на мережі в цілому.

Крім продажів DNP REGIONAL одним пакетом, для клієнтів доступно розміщення на окремих міських мережах або їх комбінації залежно від мети охоплення. Як і було заявлено оператором у травні 2020, вартість реклами на DNP REGIONAL не змінювалася з початку продажів (01.06.2020), незалежно від збільшення кількості носіїв та рекламних проявів на мережі.

Цифрові панелі встановлені переважно на власних локаціях «РТМ-Україна», а для забезпечення 100%-го регіонального покриття компанія запросила до співпраці свої кращих партнерів, власників цифрових екранів. Нагадаємо, що «РТМ Діджитал» розробила власне ПЗ для керування трансляцією контенту з функцією, що дозволяє інтегрувати в одну мережу будь-які цифрові панелі інших власників і надати клієнтам можливість самостійно формувати пакет екранів за кількістю і локаціями. Хочемо відзначити вибір найбільш топових локацій у кожному місті.

Мережа DNP REGIONAL — сформований ефективний рекламний продукт і в той же час основа для подальшого розвитку цифрової зовнішньої реклами України. У планах оператора ще кілька міст, які, ймовірно вже у 2021 р., увійдуть у регіональний пакет. Найближчим часом «РТМ-Україна» сфокусується на доповненні й переформатуванні деяких столичних мереж зі встановленням великих екранів і медіафасадів на преміальних локаціях Києва.

Одночасно для революційного збільшення ефективності реклами на наших мережах після презентації клієнтам у листопаді буде запроваджений новий алгоритм трансляції контенту, а клієнтам буде відкрито доступ до програмного продукту DNP*Planner.

Нагадаємо, що, відповідно до оновленого прогнозу Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2020 р. цифрова зовнішня реклама (Digital Out-of-Home, DOOH) — єдиний з усіх напрямків ООН покаже суттєве зростання: +41 % порівняно з 2019 р. На сьогодні частка цифрових панелей на українському ринку становить близько 3% від загальної кількості інвентаря, але цей сегмент зовнішньої реклами зростає найбільше, у тому числі у показниках залучених рекламних бюджетів, які, за даними Doors Consulting, за 9 міс. 2020 р. збільшились на 59% і становлять 10 % від інвестицій у зовнішню рекламу.

Згідно з Doors Consulting, «РТМ-Україна» є безумовним лідером українського DOOH із часткою ринку 44 %. Такий результат зумовлений ефективною стратегією розвитку оператора, спрямованою на утвердження стандартів DOOH в Україні.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода