@Гусь став головним героєм комунікаційної кампанії Visa

Visa розпочинає комунікаційну кампанію з підвищення фінансової грамотності та поширення правил безпечного використання платіжних інструментів в Україні.

Комментарии 1080

Партнером у реалізації кампанії стала група компаній Art Nation, яка займається продюсуванням бренду «Гусь» - популярного персонажа в українських соціальних мережах.

Вигаданий українською художницею Надією Кушнір, персонаж @Гусь завоював значну популярність завдяки тому, що у дотепній формі говорить прості й водночас важливі речі. Саме тому Visa зробила Гуся героєм просвітницької кампанії, мета якої – підвищити рівень фінансової грамотності українців у сфері безпечного використання платіжних інструментів, таких як платіжні картки, безконтактні платіжні гаджети, тощо.

Кампанія розпочнеться на сторінці Visa у Facebook. Комікси з @Гусем ілюструватимуть типові ситуації, які підкажуть аудиторії, як сплачувати Visa максимально комфортно та безпечно, що слід робити, якщо втрачено картку, або хтось намагається дізнатися конфіденційні платіжні дані користувача тощо. Окрім питань безпеки при здійсненні безготівкових розрахунків з Visa, @Гусь розкаже про переваги використання сучасних платіжних інструментів наприклад в транспорті, онлайн чи для переказу коштів,  та про додаткові можливості, які мають держателі карток Visa.

Віра Платонова, старший віце-президент та голова регіону країн СНД та Південно-Східної Європи: «Безпека безготівкових платежів є безумовним пріоритетом діяльності компанії Visa та невід’ємною рисою кожного нашого платіжного рішення чи технології. Протягом десятків років компанія інвестувала в інноваційні розробки, аби зробити платежі з Visa максимально комфортними, швидкими і водночас - безпечними для наших користувачів. Я вважаю, що однією з найголовніших та дієвих інвестицій в безпеку та просування безготівкової економіки в Україні – є інвестиція саме в фінансову грамотність користувачів, в їх обізнаність щодо можливостей сучасних платіжних інструментів та простих правил безпеки при їх використанні. Саме тому ми регулярно проводимо освітні кампанії, що націлені на підвищення фінансової обізнаності українців у сфері безготівкових розрахунків.

Лариса Макарова, старший директор департаменту керування ризиками компанії Visa, країни СНД та Південно-Східної Європи: «Сьогодні, коли ми швидко просуваємося шляхом інноваційних технологій, нових платіжних рішень, важливо не тільки забезпечити доступ користувачів до них, але і зробити їх безпечними та навчити держателів карток впевнено ними користуватися. Своєю чергою, інноваційні, зручні та безпечні платіжні рішення стимулюють користувачів віддавати перевагу безготівковим розрахункам. Ми сподіваємося, що наша комунікаційна кампанія з @Гусем допоможе українцям засвоїти прості правила безпечного користування сучасними платіжними інструментами та отримати максимум переваг від платежів з Visa».

Едуард Ахрамович, генеральний продюсер компанії Art Nation: «Гусь говорить з людьми однією мовою. Інколи іронічною і з гумором, але такою, яка зрозуміла багатьом. Йому довіряють майже 200 000 підписників у соціальних мережах. Для них він став лідером суспільної думки. Перевага Гуся у тому, що однією короткою і дотепною фразою він може пояснити складну ситуацію. Це привертає увагу. На перший погляд, правила безпечного використання платіжних інструментів не прості, але описані мовою Гуся вони стають вже більш зрозумілими для користувачів платіжних рішень Visa. Радіємо, що наш бренд допомагає розвивати фінансову грамотність українців».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода