Мода зараз досить безбарвна. Але аж ніяк не в трендах меблювання. Барвисті інтер’єри популярні, ніж будь-коли. H&M Home користується цим і запускає нову колекцію дизайну інтер’єру у співпраці з експертами з кольорів Pantone.
Світло і колір можуть радикально змінити вплив кімнати. Тому для вирішення питань про психологію кольору H&M Home залучає Pantone. Результат: дві різні колірні палітри під назвою «Спокій і заспокоєння» та «Енергія та радість».
Обидві лінійки продуктів розроблено з урахуванням впливу кольору. Синій колір має створювати відчуття відкритості кімнат і мати заспокійливий ефект. H&M Home інтегрував кольори Pantone: фісташковий (2260C), синій (548C), зелений (5545C) і світло-синій (2178C).
Червона лінія, з іншого боку, символізує тепло, пристрасть, мужність і небезпеку. Він містить кольори рожевий (707C), червоний (3517C), помаранчевий (2027C і абрикосовий (2022C).
Колекція дизайну інтер’єру, що піднімає настрій, включає сім найпопулярніших предметів інтер’єру H&M, таких як вази, подушки, підноси, столики та свічки, усі з яких містять відомі кольорові нотки Pantone.
Світло і колір можуть радикально змінити вплив кімнати. Тому для вирішення питань про психологію кольору H&M Home залучає Pantone. Результат: дві різні колірні палітри під назвою «Спокій і заспокоєння» та «Енергія та радість».
Обидві лінійки продуктів розроблено з урахуванням впливу кольору. Синій колір має створювати відчуття відкритості кімнат і мати заспокійливий ефект. H&M Home інтегрував кольори Pantone: фісташковий (2260C), синій (548C), зелений (5545C) і світло-синій (2178C).
Червона лінія, з іншого боку, символізує тепло, пристрасть, мужність і небезпеку. Він містить кольори рожевий (707C), червоний (3517C), помаранчевий (2027C і абрикосовий (2022C).
Колекція дизайну інтер’єру, що піднімає настрій, включає сім найпопулярніших предметів інтер’єру H&M, таких як вази, подушки, підноси, столики та свічки, усі з яких містять відомі кольорові нотки Pantone.