Шведський рітейлер H&M Group оголосив про зміну позиціонування двох своїх брендів – Weekday та Monki, за допомогою якого має намір посилити пропозицію для молодіжної аудиторії та оптимізувати поточні витрати.
Крім злиття двох марок планується відродити закритий у 2019 році через зниження продажів джинсовий бренд Cheap Monday. Синергетичний потенціал нової парасолькової структури допоможе, за розрахунками топ-менеджменту, не лише освоїти перспективні ринкові ресурси, а й скоротити адміністративні та операційні витрати.
Головний офіс Monki у Гетеборзі буде закрито, а управління новою компанією здійснюватиметься зі штаб-квартири Weekday у Стокгольмі. Відповідні організаційні зміни набудуть чинності протягом найближчих місяців, при цьому співробітникам Monki надаватиметься підтримка у подальшому працевлаштуванні, у тому числі в компаніях, що входять до складу H&M Group.