H&M запускає онлайн-гру в Метавсесвіті

У грі Metaverse «Loooptopia» шанувальники бренду швидкої моди H&M можуть створювати віртуальні предмети одягу для своїх аватарок.

Коментарі 1057
Компанія H&M запустила гру в метавсесвіті та ігровій платформі Roblox, де фанати можуть створювати віртуальні предмети одягу для аватарів. Таким чином, група швидкої моди наслідує приклад багатьох великих модних брендів, які виходять на зростаючий ринок Metaverse через онлайн-ігри.

Інтерактивний світ H&M Loooptopia пропонує гравцям створити віртуальний одяг і гардероб для свого аватара, експериментуючи з матеріалами та візерунками. Крім того, новий інтерактивний онлайн-досвід має на меті надати користувачам знання про моду та циркулярну економіку.

"Люди, які купують і носять одяг і аксесуари H&M, проводять все більше часу у віртуальних просторах і цифрових світах. Тепер H&M Loooptopia Experience на Roblox дозволяє нам досліджувати нові способи спілкування з нашими існуючими та новими клієнтами як онлайн, так і офлайн», – сказала Лінда Лі, керівник відділу активації та маркетингу клієнтів H&M Americas.

Обговорити з іншими читачами:
Погода