Happy Paw і McCann Kyiv закінчили клонувати людей для допомоги тваринам

Happy Paw і McCann Kyiv підбили підсумки кампанії «Залиш себе коту», в якій допомагали одночасно й безхатнім тваринам, і домашнім улюбленцям з господарями.

Комментарии 833

У цій активації Happy Paw за пожертви у фонд розігрували сконструйовані для котячого дозвілля повнозростові копії їхніх власників.

«Ми розробляли ідею в момент, коли абсолютна більшість людей повернулися в офіси після локдауну. Тоді ми стали помічати, що домашні тварини сильніше сумують за нами. Їм було важко відвикати від людської присутності 24/7», – пояснюють у McCann Kyiv.

Серед каналів для активації використовували тільки таргетовану рекламу і власні соцмережі Happy Paw. Навіть за умови мінімального бюджету, автори проєкту кажуть про зростання пожертв на 56 %. Це допомогло не тільки вирівняти рівень донейтів, що впав під час карантину на 20 %, але й збільшити пожертви, залучаючи нову аудиторію.

«Ми просто хотіли зробити щось веселе й корисне для тих, хто буде донейтити в фонд. Не вичавлювати сльози, а навпаки – фаново допомогти тим, хто допомагає Happy Paw», – резюмують у McCann Kyiv.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода