Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з китайською соціальною мережею TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok.

Комментарии 1536

"В історії роботи нашої команди безліч проєктів, пов'язаних з інноваціями. Кілька років тому ми відкрили рекламні можливості Shazam для України, були одними з перших на ринку, хто використовував штучний інтелект в креативній кампанії і ось, сьогодні, ми анонсуємо офіційне партнерство з TikTok. Щороку ми прагнемо розвивати український digital-ринок і 2020 не став винятком, не дивлячись на пандемію і кризу", - Денис Логвиненко, Managing Partner Havas Digital Kyiv.

За останній рік соціальна мережа TikTok стала однією з найпопулярніших і хайпових платформ у світі. 15-секундний формат роликів в доповненні з фільтрами, візуальними і звуковими ефектами настільки сподобалися аудиторії, що сьогодні зібрати мільйонні охоплення за допомогою креативного контенту - можливість, яка фактично доступна кожному. Бренди теж не залишилися осторонь, всіляко експериментуючи з новою платформою, щоб достукатися до своєї ЦА.

Недавні яскраві приклади кампаній брендів, які підірвали TikTok: #чисточеллендж від Garnier отримав 36 млн переглядів; челлендж Juicy Fruit #запузыри зібрав понад 30 тис відео з загальним охопленням у понад 20 млн. Українські бренди також почали активно освоювати TikTok. Серед них популярні рітейлери Цитрус, Алло, Rozetka та Інтертоп. Останній бренд не так давно опублікував відео з власним товаром і за 4 дні зібрав 15,8 млн переглядів.

Ці кейси доводять, що TikTok - канал, який точно заслуговує на увагу компаній, адже рівень залучення молодої аудиторії і не тільки вже досяг неймовірних масштабів. Головне, правильно побудована стратегія, креатив і ефективна робота з функціоналом платформи. Ставши офіційним партнером TikTok, команда Havas Digital Kyiv надаватиме брендам повну підтримку з побудови комунікації в соцмережі, маючи доступ до всіх можливостей. А їх досить багато:

  • запуск рекламних кампаній в регіонах по всьому світу;
  • створення трендів: запуск брендованих челленджів з хештегом, а також фільтрів і ефектів (AR);
  • просування брендів в колаборації з популярними блогерами платформи;
  • верифікація офіційних акаунтів;
  • завантаження і просування музичних фрагментів;

Крім цього, команда агентства знатиме про всі офіційні челленджі і хештеги від TikTok до їх запуску. А значить, у брендів є прекрасна можливість першими генерувати і випускати креативний контент, який буде мати всі шанси швидко злетіти.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie