Havas Engage за допомогою блогерів познайомили споживачів з Jacobs Milka Cappuccino

Бренд Jacobs за підтримки Havas Engage презентував новинку в колекції café-style капучино

Комментарии 1011

Уявіть, що ви тільки-но прокинулись і ще ніжитеся в затишному ліжку, але вже мрієте про смачний сніданок і, звісно ж, про улюблений аромат кави. Ви уявляєте, як зовсім скоро насолоджуватиметеся смачним капучино: спершу смакуватимете високу оксамитову пінку, а потім поринете в задоволення від поєднання кави зі смаком молока. Саме для таких особливих моментів компанія Jacobs створила новинку у своїй колекції café-style капучино.

Jacobs Milka Cappuccino — це класичне капучино преміальної якості з високою густою пінкою, підкреслене смаком молочного шоколаду. А завдяки зручному формату (стік) улюблений напій можна смакувати будь-де — навіть вдома, коли так хочеться насолодитися ранком і нікуди не поспішати.

Особливість колекції café-style капучино від Jacobs — це смак і висока кремова пінка, які максимально наближені до класичного капучино преміальної якості, що готують у кав’ярнях. Саме тому колекція має назву café-style.

До запуску Jacobs Milka Cappuccino проведено кампанію з метою познайомити споживачів з новинкою та створити особливу естетику споживання.

Вибір стратегії та комунікаційна ідея

Оскільки більшість релевантної Jacobs Milka Cappuccino аудиторії — це активні користувачі соцмереж, вирішено залучити до співпраці топових блогерок і провести SMM-кампанію в Instagram і TikTok.

Комунікаційною ідеєю стала тема «Капучино вихідного дня»: класичний капучино з високою густою пінкою та нотками молочного шоколаду — чудове вирішення для тих, хто любить солодке й не уявляє свій ідеальний ранок вихідного дня без смачного сніданку за чашечкою улюбленого кавового напою.

Капучино вихідного дня

Щоб підкреслити комунікаційну ідею, створили тематичний преспак, який отримала кожна з запрошених блогерок.

До преспаку ввійшло все потрібне для створення ідеального ранку вихідного дня: стильна таця-стіл для сніданку в ліжку, маленька елегантна ложечка, кавова склянка для капучино, серветки, хрусткий духмяний круасан і, звичайно, новинка café-style колекції — Jacobs Milka Cappuccino.

Кожна блогерка створила власний унікальний контент з розпаковуванням і туторіалом з секретами приготування капучино, щоб пінка вийшла ідеальною, а смак розкрився на максимум.

Результати

До проєкту Jacobs Milka Cappuccino залучено 7 блогерок: І. Путівленко, Т. Губенко, Д.Глостер, А. Трінчер, С.Тарабарову, А. Маркович та А. Кочетову.

Опубліковано:

  • 5 постів із залученням 19% аудиторії;
  • 20 сторіз із залученням 31,03% аудиторії.

Загальне охоплення аудиторії — 619 883.

Загальне залучення аудиторії — 50,03%.

Загальна кількість переходів на сторінку @jacobs_ukraine — 2678.

Частка ринку в гривнях у каналі сучасної торгівлі за даними Nielsen станом на червень 2021 року — 3,8%.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода