Havas Germany використовує теплові знімки, щоб показати, як важко взимку безпритульним

Новою кампанією для вуличного журналу Fifityfity дюссельдорфське агентство Havas привертає увагу до небезпечного для життя безпритульних у ​​холодні зимові ночі.

Коментарі 843
Німецька благодійна організація, яка підтримує безпритульних, FiftyFifty та агентство Havas створили соціальну кампанію Winter in Germany («Зима в Німеччині»), яка розповідає, з якими проблемами стикаються безпритульні в найхолоднішу пору року.

У рамках реклами було зроблено теплові знімки багатолюдних місць у Дюссельдорфі. Зображення показують температуру тіла звичайних людей і безпритульних, які проходять повз. Найяскравіша частина фотографії – «теплі» перехожі, які відмічені помаранчевим чи червоним кольором. При цьому безпритульні, які потрапили в кадр, через переохолодження ніяк не виділяються на «тепловому» знімку, зливаючись з вулицею.

У цій кампанії непомітність безпритульних на фото стає метафорою їхньої невидимості в очах суспільства.
 video
Обговорити з іншими читачами:
Погода