Havas Helia проаналізували медіа-споживання у період карантину

Початок пандемії у світі та його наслідки вплинули не тільки на загальну поведінку людей, а й на їх звички у медіа споживанні. Команда Havas Helia дослідила стан медіа-ринку та презентує аналіз cпоживання контенту в усіх медіа упродовж місяця на карантині.

Комментарии 2401

Головні висновки

Телебачення

  • Багато рекламодавців перерозподіляють свій рекламний бюджет.
  • Солд-аут не має чіткої динаміки, проте кількість активних брендів має динаміку зменшення.
  • Теледивлення зросло в робочий час, що дало в середньому +20% до середнього часу, що споживач проводить за екраном телевізору.

Digital

  • Загальне проникнення Інтернету в країні не змінилося, але аудиторія стала проводити більше часу в онлайн, особливо в соціальних мережах та на сайтах новин.
  • У період карантину споживання контенту за допомогою мобільних телефонів зросло.

Non-ТБ

  • Найбільше карантин уплинув на ринок зовнішньої реклами. Це пов'язано з меншими обсягами пасажиропотоків в Україні. Але, незважаючи на зменшення кількості аудиторій, які можуть контактувати з повідомленням брендів, якість контакту зростає.
  • Показники споживання друкованої реклами та радіо не матимуть суттєвих змін.

Докладніше, про те як змінилося медіа-споживання в Україні під час карантину можна дізнатися з презентації Havas Helia:

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода