Головні висновки
Телебачення
- Багато рекламодавців перерозподіляють свій рекламний бюджет.
- Солд-аут не має чіткої динаміки, проте кількість активних брендів має динаміку зменшення.
- Теледивлення зросло в робочий час, що дало в середньому +20% до середнього часу, що споживач проводить за екраном телевізору.
Digital
- Загальне проникнення Інтернету в країні не змінилося, але аудиторія стала проводити більше часу в онлайн, особливо в соціальних мережах та на сайтах новин.
- У період карантину споживання контенту за допомогою мобільних телефонів зросло.
Non-ТБ
- Найбільше карантин уплинув на ринок зовнішньої реклами. Це пов'язано з меншими обсягами пасажиропотоків в Україні. Але, незважаючи на зменшення кількості аудиторій, які можуть контактувати з повідомленням брендів, якість контакту зростає.
- Показники споживання друкованої реклами та радіо не матимуть суттєвих змін.
Докладніше, про те як змінилося медіа-споживання в Україні під час карантину можна дізнатися з презентації Havas Helia: