Спільнота Аспен Інституту Київ об’єднує лідерів бізнесу, держави, громадянського суспільства, митців та інтелектуалів, які досягли суттєвих професійних успіхів та підтримують становлення доброго суспільства. Аспен-спільнота є майданчиком для неформального обговорення різних точок зору з питань сучасних викликів, з якими стикається суспільство, а також платформою для ініціатив з побудови кращого життя.
«Важливим було показати, що у Спільноті всі учасники відкриті до відвертого діалогу та мають міцний зв’язок. Переосмисливши вже традиційний логотип, ми поставили перед собою завдання передати атмосферу спільноти у кольорах та символах», – поділилися у команді Havas Kyiv Design.
Завданням команди було зберегти спадкоємність стилю основного бренду з його продовженням. Логотип The Aspen Spilnota — це нарисна, крафтова версія основного знаку. Вона відображає зв'язок між членами спільноти, взаємодію і неформальність діалогу. Благородні кольори підкреслюють смислову насиченість дискусії та її творчий потенціал.
Havas Kyiv Design спеціалізується на візуальній комунікації та створенні брендів, а також є частиною бренд-акселератора Havas Village Ukraine.