Havas Ukraine разом із Фокстрот розкрили питання, які бентежать батьків перед початком навчального сезону

Havas Ukraine запускає шкільну кампанію для Фокстрот

Комментарии 1401

Чи повернуться діти восени за парти, чи знову навчатимуться в онлайні? Чи потрібен буде “білий верх, чорний низ”, чи можна буде обійтися лише “білим верхом”? Команда Havas Ukraine разом з компанією Фокстрот запустила вже традиційну щорічну кампанію “Back to school” в доволі нестандартних умовах. Бо питань у батьків цього навчального сезону багато, а чітких відповідей малувато. І що тепер робити з підготовкою до навчання?

Як вгадати, щоб не прогадати?

Що ж там буде? Бентежне питання, яке сьогодні звучить частіше ніж будь-коли. Але спрогнозувати щось у наші часи є надскладним завданням, а з іншого боку треба якось вирішувати.

Тож команда Havas Ukraine вирішила додати гумору в кампанію і уявила, а що було б, якби батьки вирішили зібратися разом й запитати про майбутнє у потойбіччя? Однак, на те дорослі і є дорослими, аби приймати рішення зважено.

Тому на питання «Оff чи on?» — відповідь «Купуй смартфон», а якщо «Ноут буде» взагалі «все прибуде»! Адже з формою для фізкультури або новим рюкзаком можна ще зачекати, а гаджети у навчальному процесі знадобляться в будь-якому випадку.

 video
 video

Credits

Havas Ukraine:

Creative Director — Сергій Ярославцев
Art Director — Андрій Тимощук
Creative Copywriter — Аліса Ревнова
Client Service Director — Ольга Балучинська
Account Manager — Аліна Котіна

Фокстрот:

Маркетинг директор — Ставраті Наталія
Начальник відділу маркетингу і реклами — Витомская Ольга
Керівник групи маркетингового дизайну — Пеньуелас і Кальдерон Олексій

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie